Säg nej till ensamkommande problem

SÄG NEJ TILL ENSAMKOMMANDE PROBLEM (Barn)

Är du också trött på alla problem som dyker upp nuförtiden i Sverige? Låt oss vissa resten av landet att vi är trötta och orkar inte mer.

Och nej, jag är inte svensk, därför vet jag hur det funkar med invandrarna.

1. Just nu finns det en ny trend med ensamkommande "barn" för att det är billigare för dem. De skickar ett "barn" som sen har rätt att ha sin familj med sig. Vem betalar allt? Skattebetalarn.

2. De flesta som påstår vara barn är inte det.

3. Eftersom det inte testas så finns det många som inte ens är släkt med.

4. De kommer till Sverige inte för att Sverige är ett tryggt land utan för att man kan leva gott på bidrag.

5. När dessa "barn" kommer så brukar det bindas "gäng" för att de är så de är inställda.

6. Vissa vet att de inte ska få stanna kvar då begår man brott för att då är det säkert att man får stanna kvar.

7. Män har ingen respekt mot svenska kvinnor därför våldtar man dem som de gör. Så som en kvinna inte är värd 50 öre.

8. Har ni märkt att det har ökat antal bilar med utländska reg? Med dem får man köra hur som helst, ställa bilen hur som helst och så slipper man betala skatt, försäkring, osv. Det är dessutom lätt att "fixa" en bil från Tyskland.

9. Har jag nämnde knarkförsälning till våran barn?

10. Ni har säkert märkt att det inte bara handlar om våld utan att allt som har fungerat i detta landet funkar inte längre och det lär blir sämre med tiden med tanke på hur det ser ut t.o.m med EU migranter nu.

11. Antal inbrott har ökat och jag tror inte att det är Sven Svensson som gör det.

Som ni ser så finns det massa skäl att inte ta emot fler och att försöka bli av med de kriminella som finns här. Jag kan inte (av uppenbara skäl) rösta på SD och jag tror inte att alla som röstar på dem är rasister men tillsammans (de som vill göra skillnaden till ett bättre samhälle) kan vi visa politikerna (som inter verkar fatta) vad befolkningen tycker. Samtycker du ska du gå med det här och visa att du med inte är nöjd med invandrapolitiken.