Låt Mustafa Mahdi stanna

Vår älskade vän Mustafa Mahdi samt hans underbara familj har varit bosatta i Sverige i 1 år och 4 månader. Nu ska de skickas tillbaka till Irak. I Sverige har han skaffat många vänner, flickvän och gått i skolan och lärt sig svenska. När den stora flyktingströmmen kom stod han på plats för att hjälpa alla de som kommit hit på flykt. Hur kan man tvinga en person som integrerat sig i samhället att åka tillbaka utan anledning. Denna underbara människa har skaffat sig ett innehållsrikt liv här i Sverige med vänner och utbildning. Här är hans framtid ljus. När Migrationsverket samt Malmö stad och Sveriges regering inte kunde tillhandahålla tillräckligt med personal med flyktingströmmen jobbade han gratis dag och natt. Är detta hur vi visar vår tacksamhet? Medan Sverige "rehabiliterar" isis-medlemmar tvingas värdiga människor att lämna vårt land. Detta går ut till alla de som blivit bestulna på sina rättigheter och frihet. Nu ber vi våra medmänniskor om hjälp! Skriv under denna namninsamling som vi sedan kan skicka till Migrationsverket, för att få dem att förstå att vi inte tänker låta de utvisa vår vän! Vi kommer att kämpa tills dess att han får lov att stanna. Tidningarna kommer att underrättas. Vår kamp börjar NU!