Hissa Anders Broströms tröja i Scandinaviums tak

Legender skapas av folket, inte av påhittade regler. Det Anders Broström gjort för svensk ishockey och Frölunda kan inte köpas för pengar. Klubbkänsla och lojalitet personifierad. Älskad av de sina och hatad av alla motståndare av just den anledningen, en lirare alla vill ha i sitt lag. Vore fantastiskt om vi, folket - fansen - hockeynördarna fick upp "Bros" tröja. Han har förtjänat det med blod, svett & tårar. Framförallt hos motståndarna... När vi "motståndare" tillsammans med Göteborgare kräver upp hans tröja i taket så finns det hopp för svensk ishockey.

När 12.044 skrivit under så kommer vårt krav skickas till Frölunda. Sprid ordet & namninsamlingen för att hedra en riktig legend.IMG_2711.jpg