SD talar inte å mina vägnar!

Quoted post

En arg blatte!!

#76 En arg blatte!

2015-10-15 20:35

Seriöst, vilka idioter det finns! Invandrare som har kommit hit och fått ett bra liv och därmed vill fortsätta öka massinvandringen? Herregud va glada att ni fick komma hit & nu ska ni sprida falsk bild.. Ja jag är fan själv halv invandrare som är född här och är mörkhyad. Tror ni jag vill ha fortsatt massa flyktingar kommer till mitt land? ALDRIG! Dom dör inte för dom inte får komma till Sverige, Det finns fler länder dom kan åka till istället för just Sverige som ligger så långt uppe.. Alla svenskar o dom som har invandrare bakgrund o mörkhyad ska känna sig Svenska!! Och rösta på SD! För det är ju vi SVENSKAR! Oavsätt hudfärg, hårfärg.. Där det är alla vi Svenskar! Och vi tillsammans kan stoppa massinvandringen som är helt åt fanders och ett stort problem!

Svar


Gäst

#78 Re: En arg blatte!

2015-10-15 20:38:33

#76: En arg blatte!! - En arg blatte! 

 Och vi dör inte för att de får komma hit.

Mats Olsson
Ansvarig för denna petition

#131 Re: En arg blatte!

2015-10-16 06:59:46

#76: En arg blatte!! - En arg blatte! 

Hej arg blatte. Du har all rätt att tycka vad du vill och du har också rätten att uttrycka dina åsikter. Problemet är att SD vill få det att framstå som om det är en gemensam åsikt för Svenskar att vi vill stänga våra gränser och hjärtan för de som flyr.

Den här namninsamlingen är i första hand en insamling för att säga att vi finns som INTE håller med SD och därför inte vill bli hopkladdade med dem.

Ha en bra dag.

Mimi

#140 Re: En arg blatte!

2015-10-16 07:40:17

#76: En arg blatte!! - En arg blatte! 

 Vilket märkligt inlägg. Varför kom då du hit? Och varför har du så mycket emot att andra får samma chans som du?