Behåll Khalid på Huddingegymnasiet

Vi i Natur22 klassen vill att Khalid ska vara kvar som lärare i bland annat Engelska på Huddingegymnasiet/Campus Huddinge. Vi elever känner ett starkt förtroende till honom som lärare, och tillit eftersom han jobbat hårt med att skapa god relationer mellan sig själv som lärare och oss elever. Vi har lärt oss mycket och utvecklats tack vare hans undervisning på så kort tid. Khalid ger oss verktyg för att lyckas men även förbättras. Utanför lektionerna vet vi att vi kan söka oss till honom för stöd, inte bara om undervisningen utan andra problem vi har. Vi ser fram emot hans lektioner och vill att han ska få en fast anställning på Huddingegymnasiet! Signera ifall du också vill att Khalid ska få stanna kvar.

Amira Johansson och Mimie Balde    Kontakta namninsamlingens skapare

Genom att skriva på godkänner jag att Amira Johansson och Mimie Balde kan se all information jag lämnar i detta formulär.

Vi offentliggör inte din e-postadress på nätet.

Jag ger Amira Johansson och Mimie Balde tillåtelse att överlämna den information som jag lämnar på detta formulär till följande parter: