Det här måste få ett stopp nångång

Hej, som att migrationsverket har bestämt sig att utvisa min kusin sambo Kayla som är från Nya Zeeland så försöker jag och även resten i min familj att hjälpa henne att få stanna kvar i Sverige! Min kusin och Kayla bor ihop och även förlovade.

Jag är så trött på att människor som sköter sig här i Sverige ska bli utvisade. Det är inte första gången som jag är med om att någon jag känner blir utvisad. Ska vi verkligen ha det såhär? Ska dem som sköter sig dom som anpassar sig efter Sverige få bli utvisade ?

Kayla som dessutom är i min familj och då blir min familjemedlem är det här så sjukt tråkigt att man får höra sånt här! Jag och min familj kommer försöka göra allt vi kan för att hjälpa henne och kanske med hjälp av er så kanske det funkar? Vem vet men det är värt ett försök så snälla hjälp oss att skriva under här och har ni några andra tips man kan göra så hojta till för alla tips är välkomna all hjälp uppskattas! Snälla hjälp!!

Tack på förhand!❤️

Angelica helenius    Kontakta namninsamlingens skapare