Öka turtäthet på buss 119 Spånga-Backlura

Kontakta namninsamlingens skapare

Öka turtäthet på buss 119 Spånga-Backlura

2019-11-15 08:38:00

Hej, du har gjort SÅ mycket genom bara att skriva under med ditt namn, tog säkert max en minut. Vi behöver dock fler namn för att jag ska kunna skicka in till SL och därför ber jag dig fråga andra i familjen om de vill skriva under och även be vänner i din närhet att hjäpa till. Grannar eller andra som berörs också. Tillsammans kan vi göra skillnad, det är ju så ett demokratiskt samhälle fungerar:D.

Turtätheten under rusning är alltså helt okej men det är utöver dessa tider som det blir väntetid på 25 min när tunnebanan inte matchar med bussen som då kommer från Spånga mot Backlura. Särskilt viktigt under den kalla perioden av året. Särskilt viktigt under kvällen pga otrygghet i området.

TACK!!/Gabi

Gabriella Arroyo

Dela denna namninsamling

Hjälp den här namninsamlingen att få fler underskrifter.

Hur sprider man en namninsamling?

• Dela namninsamlingen på din Facebookvägg och i grupper som rör ämnet för din namninsamling.
  • Kontakta dina vänner
    1. Skriv ett meddelande där du förklarar varför du skrev på namninsamlingen, då människor är mer benägna att skriva på om de förstår hur viktig frågan är.
    2. Kopiera och klistra in namninsamlingens webbadress i ditt meddelande.
    3. Skicka meddelandet via e-post, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram och LinkedIn.