Bevara natur- och kulturlandskapet i Elleholm

Kontakta namninsamlingens skapare

Presskonferens Karlshamns kommun

2018-10-23 16:49:36

Det har idag hållits en presskonferens på Karlshamns kommun, gällande namninsamlingen och den info vi delar här och flygblad med samma info som delats ut i närområdet.  Tyvärr har vi inte getts möjlighet att kommentera något av det kommunen sade. All information vi har delat finns även på Karlshamns kommuns hemsida, vi har inte spridit några falska nyheter, eller försökt hota demokratin. Tvärtom håller vi med Winston Churchill som sade; "En demokrati är en stat där fritt meningsutbyte inte slutar med begravning."

Katrin Arvidsson

Samrådsmöte

2018-10-16 09:33:35

Samrådsmöte om detaljplanen äger rum torsdagen den 25 oktober 2018 kl 18:00 i rådhussalen, Karlshamns rådhus.

Samrådsperioden är mellan 15 oktober och 5 november 2018. Synpunkter ska skriftligt lämnas in till kommunen under denna period.

Nils Abrahamsson

Dela denna namninsamling

Hjälp den här namninsamlingen att få fler underskrifter.

Hur sprider man en namninsamling?

• Dela namninsamlingen på din Facebookvägg och i grupper som rör ämnet för din namninsamling.
  • Kontakta dina vänner
    1. Skriv ett meddelande där du förklarar varför du skrev på namninsamlingen, då människor är mer benägna att skriva på om de förstår hur viktig frågan är.
    2. Kopiera och klistra in namninsamlingens webbadress i ditt meddelande.
    3. Skicka meddelandet via e-post, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram och LinkedIn.