Vi protesterar mot avfalls- och deponianläggning på Kallfors 1:4!

Kontakta namninsamlingens skapare

Planerna på avfalls- och deponianläggning läggs ner!

2018-06-01 05:51:21

Bästa stöttepelare,

Jag har idag glädjen att meddela er att det inte kommer att bli någon depnianläggning på Kallfors 1:4! Idag fredag 1 juni publicerade Länstidningen en artikel där intiativtagaren uttalar sig och klargör att de inte kommer lämna in någon ansökan. Detta med anledning av den stora uppståndelsen kring förslaget. Det känns fantastiskt skönt att skogen får stå kvar, vattendragen får vara orörda och djurlivet får fortsätta.

Jag vill rikta ett stort TACK till er som undertecknat denna namninsamling, och till er som spridit den vidare. Det hade stor betydelse för utfallet. Varenda en av er som tog ställning spelade roll.

För er som är nyfikna kan jag rekommendera att få tag i ett nummer av dagens Länstidningen, se sid 6. Nu kommer jag personligen fira genom att njuta av den vackra skogen och känna djup tacksamhet över att den får finnas kvar.

Stort tack!

Varma hälsningar

Sofie

Hummelmora samfällighetsförenings sekreterare Sofie Redzematovic

Dela denna namninsamling

Hjälp den här namninsamlingen att få fler underskrifter.

Hur sprider man en namninsamling?

• Dela namninsamlingen på din Facebookvägg och i grupper som rör ämnet för din namninsamling.
  • Kontakta dina vänner
    1. Skriv ett meddelande där du förklarar varför du skrev på namninsamlingen, då människor är mer benägna att skriva på om de förstår hur viktig frågan är.
    2. Kopiera och klistra in namninsamlingens webbadress i ditt meddelande.
    3. Skicka meddelandet via e-post, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram och LinkedIn.