Rädda Bäckbyskolan!

Kontakta namninsamlingens skapare

Tisdag 18 april avgörs framtiden för Bäckbyskolan

2017-04-17 15:35:21

Imorgon tisdag sammanträder Grundskolenämnden i Västerås. Ett av ärendena på mötet är nedläggningen av Bäckbyskolan. Vänsterpartiet kommer att vara på plats och lämna över vår namninsamling på totalt 500 namn. Vi uppmanar även er som skrivit under namninsamlingen att vara på plats om ni har möjlighet. Mötet är öppet för allmänheten och börjar kl 9. Den första kvarten är det dessutom allmänhetens frågestund. Då har du möjligheten att framföra din åsikt till politikerna. Grundskolenämndens möte äger rum i stadshuset. Använd huvudentrén mot Fiskartorget.

Tack för att du skrivit under insamlingen. Vi kommer att jobba vidare för att Bäckbyskolan ska finnas kvar och för ett tryggt och levande Bäckby!

Vasiliki Tsouplaki

Dela denna namninsamling

Hjälp den här namninsamlingen att få fler underskrifter.

Hur sprider man en namninsamling?

• Dela namninsamlingen på din Facebookvägg och i grupper som rör ämnet för din namninsamling.
  • Kontakta dina vänner
    1. Skriv ett meddelande där du förklarar varför du skrev på namninsamlingen, då människor är mer benägna att skriva på om de förstår hur viktig frågan är.
    2. Kopiera och klistra in namninsamlingens webbadress i ditt meddelande.
    3. Skicka meddelandet via e-post, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram och LinkedIn.