kampen för maskrosbarnen

Kontakta namninsamlingens skapare

Ang kampen för massrosbarnen/namninsamlingen

2013-09-08 08:59:55

Hej och tack till er alla som skrivit på, barnen behöver oss och det är fort. Jag vill meddela er alla som redan skrivit på att för att förena nytta med nöje så kommer här en liten tävling, den personen som "hjälper mig mest" med att sprida detta och få andra att också skriva på vinner ett pris (som skänkes utav ett tvärcoolt företag) Vad man måste göra,

1. Lättast att få fler att se detta är att dela sidan på facebook, twitter mm så fler får veta att denna verksamhet finns.

2. Personen/personerna skriver på och är med i kampen.

3. Du som "tipsat" denna person/personerna skriver i kommentarer-fältet initialerna på dem du "värvat" till namninsamlingen.

4. Den person som "värvat" flest personer vinner ett JÄTTEFINT pris (jag blir själv avundsjuk och priset kan ändras mellan tjej/kille . :)

Sätt igång och dela "kampen mot massrosbarnen" vidare så får vi se vem som blir en lycklig vinnare.

Utöver detta kommer även ett lite mindre pris att "lottas ut" när vi nått ett visst antal påskrifter.  :)

Återigen, en stor tacksamhet för att ni är med i kampen.

Kram emmeli

Emmeli Holmberg

Dela denna namninsamling

Hjälp den här namninsamlingen att få fler underskrifter.

Hur sprider man en namninsamling?

• Dela namninsamlingen på din Facebookvägg och i grupper som rör ämnet för din namninsamling.
  • Kontakta dina vänner
    1. Skriv ett meddelande där du förklarar varför du skrev på namninsamlingen, då människor är mer benägna att skriva på om de förstår hur viktig frågan är.
    2. Kopiera och klistra in namninsamlingens webbadress i ditt meddelande.
    3. Skicka meddelandet via e-post, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram och LinkedIn.