Låt Fatima och hennes familj få stanna kvar!

Kontakta namninsamlingens skapare

Hjälp familjen Alasadi att få stanna i Sverige!

2021-12-15 08:08:46

Såg att jag av misstag stavat fel på familjens efternamn som är Alasadi inte Alsadi. Vi är uppe i nästan 500 underskrifter och målet är minst 1000 underskrifter så snälla, fina medmänniskor.. Jag ber er att hjälpa genom att skriva under och dela denna namninsamlingen och glöm inte att bekräfta era signaturer via mejlen ni uppger 🙏🏻 Hjälp till så att denna fantastiska familjen får bo kvar där de bott nu under 6 år och har skapat sig ett nytt liv här ❤️ Det är förkrossande att Migrationsverket inte låter skötsamma, arbetsvilliga, studerande och rakt igenom goda människor få stanna och berika vårt land. Fatima drömmer om att bli tandläkare en dag och jobbar hårt i skolan trots den konstanta oron om utvisning och trauman hon bär på när hon som 9 åring gjorde en fruktansvärd och tuff resa med familjen för att ta sig till Sverige och hoppet att få leva i trygghet. Vi kan inte svika familjen och Fatima och ingen människa är illegal!!! ❤️

Sara Holmèn

Dela denna namninsamling

Hjälp den här namninsamlingen att få fler underskrifter.

Hur sprider man en namninsamling?

• Dela namninsamlingen på din Facebookvägg och i grupper som rör ämnet för din namninsamling.
  • Kontakta dina vänner
    1. Skriv ett meddelande där du förklarar varför du skrev på namninsamlingen, då människor är mer benägna att skriva på om de förstår hur viktig frågan är.
    2. Kopiera och klistra in namninsamlingens webbadress i ditt meddelande.
    3. Skicka meddelandet via e-post, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram och LinkedIn.