streetfoodstockholm

Kontakta namninsamlingens skapare

STREET FOOD STOCKHOLM TILL FINAL!

2012-09-10 16:01:36

Street Food Stockholm har gått till final i idejakten som är en tävling för sociala entreprenörer! Vinnaren är den som får flest röster så därför ber vi ödmjukt er att gå in att rösta på förslaget. Vinstpengarna kommer att användas för att förverkliga Street Food Market, en marknad som ska möjliggöra för entreprenörer inom street food att få fäste, att prova sin verksamhet och att utvecklas. Street Food market kommer att fungera som en opinionsbildare i kampen mot enklare regler, bättre mat och bättre integration. Så gå in och rösta, ni röstar genom att klicka på antalet stjärnor som ni tycker förslaget är värt. Ge gärna högsta poäng :) http://idejakten.se/vote/street-food-stockholm/

TACK PÅ FÖRHAND!

Street Food Stockholm

street food stockholm

2012-07-04 23:51:08

Hej alla som skrivit under för mer street food, fler arbetstillfällen och lägre trösklar. Imorgon lämnar jagöver namnunderskrifterna till Martin Savén, Ulla Hamiltons sekreterare. Tillsammans med de underskrifter vi har fått in via manifestationerna så har vi nu över 1000 stycken. En bra start. Ulla Hamilton har bett trafikkontoret att se över reglerna och meddelat att hon inte tror det kommer ta allt för lång tid. Det hoppas vi med!

Dela denna namninsamling

Hjälp den här namninsamlingen att få fler underskrifter.

Hur sprider man en namninsamling?

• Dela namninsamlingen på din Facebookvägg och i grupper som rör ämnet för din namninsamling.
  • Kontakta dina vänner
    1. Skriv ett meddelande där du förklarar varför du skrev på namninsamlingen, då människor är mer benägna att skriva på om de förstår hur viktig frågan är.
    2. Kopiera och klistra in namninsamlingens webbadress i ditt meddelande.
    3. Skicka meddelandet via e-post, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram och LinkedIn.