Vi behöver tolkrum och egen toalett, Migrationsverket!

Kontakta namninsamlingens skapare

Om anonyma påskrifter

2016-01-30 09:15:02

Hej!

Tack för alla era underskrifter! Det ska finnas några hundra påskrifter innan mejl med länk till det öppna brevet skickas till ansvariga på Migrationsverket, samma ansvariga som redan har fått brevet med e-post. De som tolkar på Migrationsverket går att räkna i tusental. Låt oss hoppas att påskrifterna i namninsamlingen närmar sig deras antal snart. Vill ni vara så snälla och hjälpa till genom att skicka mejl med länk till petitionen till alla tolkar ni känner!

OBS Inga anonyma påskrifter, snälla! Föreställ er en namninsamling som har samlat ett par tusen påskrifter, alla anonyma. Anonyma påskrifter är utan värde för namninsamlingen.

Vänliga hälsningar

Velina Adelblom

ordf. Vision Rikstolk Stockholmssektionen

Velina Adelblom

Dela denna namninsamling

Hjälp den här namninsamlingen att få fler underskrifter.

Hur sprider man en namninsamling?

• Dela namninsamlingen på din Facebookvägg och i grupper som rör ämnet för din namninsamling.
  • Kontakta dina vänner
    1. Skriv ett meddelande där du förklarar varför du skrev på namninsamlingen, då människor är mer benägna att skriva på om de förstår hur viktig frågan är.
    2. Kopiera och klistra in namninsamlingens webbadress i ditt meddelande.
    3. Skicka meddelandet via e-post, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram och LinkedIn.