stoppadjursex

Jag känner att vi måste göra någonting för att få stopp på det hemska som händer där ute.. Sitter på internet och kommer in på en hemsida som heter www.djursex.net Den handlar om hur man förför och har sex med sitt djur.. Den som sitter och svarar på brev verkar tro och tycka att han gör ett bra jobb då han hela tiden hävdar att djuret blir upphetsat och vill ha sex! Hundar eller andra djur fungerar inte på samma sätt som en människa och kan då inte i min vildaste fantasi föreställa mig hur det stackars djuret mår i detta tillfälle. Jag mår dåligt av att överhuvud taget skriva det här för jag känner att det borde redan vara ett straff för detta. Hur kan det vara lagligt att få utnyttja djuret sexuellt??

Så jag skapar nu en namn insamling som vi kan skicka till jordbruksverket och även politikerna! vi måste få stopp på detta elende! Skriv under och sprid detta så ser vi till att få in så många underskrifter som möjligt innan jag skickar det vidare i slutet av Maj för att få ett slutdatum så vi får iväg brevet.