Skriv under vår namninsamling för ökad utbud av halal ekokött! Hur många är intresserade?!

Asalaamu aleykum kära syskon!

Grön Gemenskap har grundats i syfte att främja utbudet för främst ekologiskt kött för muslimska Halal-konsumenter. Fri från antibiotika, GMO, hormoner och kemiska tillsatser.
Vi anser att alla har rätt till en giftfri och naturlig mat utan att man som konsument ska behöva försaka sina livsvärderingar och hälsa.

Din röst räknas!
Vill du vara med och främja utbudet av halal ekokött?

Hjälp oss genom att intresseanmäla på vår namninsamling, följa oss på sociala medier samt dela våra informationsflöden vidare till kära, vänner och bekanta. På så sätt får vi upp en önskad efterfrågan som intresserar producenter och leverantörer som så småningom kan samverka med vårt ekologiska kvalitetsmärke.

Gör skillnad med oss, för en grönare och friskare Ummah!
Grön Gemenskap

Längtar_du_som_oss_också_efter_halal_ekokött__(3).png

Zamzam Mahdi, Grön Gemenskap    Kontakta namninsamlingens skapare

Genom att skriva under godkänner jag att Zamzam Mahdi, Grön Gemenskap överlämnar min signatur till dem som har makt över frågan.

We will advertise this petition to 3000 people who are viewing other petitions on our site, but have not yet viewed this petition.