Plastutsläpp i Uppsala Kommun - Kommunutvecklare BOiU

Denna namninsamling är ett initiativ för att hjälpa klimatet genom att stoppa inköpet av engångsplast och skapa mer åtgärder på allmänna platser för att stoppa nedskräpning (Ex. Fler soptunnor och uppsamling av skräp från vattnet). När du skriver under denna namninsamling håller du med oss som jobbar som kommunutvecklare på Barnombudet i Uppsala denna sommar att vi individer och våra politiker behöver göra något för klimatet och sluta köpa onödig plast och stoppa nedskräpningen i Uppsala kommun!

Klimatet är en viktig del av allas liv! Vi måste ta hand om den planeten vi bor på, vi har ju trots allt bara en.

Bianca Ahlström, Kommunutvecklare på BOiU (Barnombudet i Uppsala)    Kontakta namninsamlingens skapare

Genom att underteckna godkänner jag att Bianca Ahlström, Kommunutvecklare på BOiU (Barnombudet i Uppsala) lämnar över informationen som jag tillhandahåller i det här formuläret till dem som bestämmer i frågan.

Vi offentliggör inte ditt telefonnummer på nätet.