Ge oss bilstolar på kontoret i Uppsala

Det finns personal på LeanOn som inte har körkort. Hur skall dessa människor känna samma glädje som körkortsinnehavare?

På kontoret i Uppsala finns planer på att införskaffa två st racingstolcar som skall användas för att köra bilspel. Detta skulle medföra att alla körkortslösa få känna euforisk glädje och känna att de har lika mycket värde som alla andra anställda med körkort.

Alla övriga på LeanOn skulle också få en plats för att träna bilkörning vilket kommer medföra att de kommer bli säkrare bilförare vilket minskar olyckorna och därmed sjukfrånvaron.

Dessa stolar skulle också bli en utmärkt rekryteringspunkt då unga LeanOnare skulle vilja komma till kontoret och dela arbetsdagarna med sina föräldrar. Istället för dagens situation då barnen säger kommentarer som ”Jag åker hellre till skolan än följer med dig till kontoret” eller ”Ditt kontor, det är som ett liv utan internet” eller "MAMMA, mitt liv är över om jag följer med dig…..

Tyvärr har överheten i form av ledningsgruppen inte tagit beslut att införskaffa bilstolar till Uppsala.

Vi tycker detta är av yttersta vikt att beslutet och genomförandet av bilstolar till Uppsala kontoret genomförs NU och inte vänta till nästa bokslut, när det har lugnat ner sig, när sommaren kommer, när Italien kvalificerar sig till fotbolls-VM

SKRIV PÅ DENNA INSAMLING ”GE OSS BILSTOLAR I UPPSALA” FÖR ATT SÄTTA PRESS PÅ LEDNINGSGRUPPEN OCH SPRID GÄRNA TILL HELA FAMILJEN!!!!!!

Exempel på stol: Livsglädje