Vi som vill att Mia Hult fortsätter som pedagog på Oden

Listan med underskrifter har skickats till förskolechef Maria Bergstedt Engman

2017-09-27 08:28:50

Hej!

Nu har vi skickat in listan med uderskrifter och kommentarer till förskolechefen med följande meddelande:

"Vi och andra föräldrar till barn på Oden har hört att Mia Hult eventuellt kommer att sluta som pedagog på Montessoriförskolan i Luleå om ni inte kommer överens om villkoren för hennes anställning.

Många av oss är bekymrade över att ännu en Montessoriutbildad pedagog kanske försvinner eftersom många av oss valt Montessoriförskolan till våra barn på grund av pedagogiken. Sedan är Mia också en mycket kompetent och erfaren pedagog som är väldigt omtyckt av barnen. För att visa vårt stöd för Mia har vi skapat en namninsamling där föräldrar kan skriva på och även kommentera situationen, se bifogad fil. Vi hoppas att naturligtvis att ni hittar en lösning så att Mia kan fortsätta arbetapå Montessoriförskolan."

Tack alla för alla underskrifter och kommentarer!

/Sandra och Mario (Brunos föräldrar)

Sandra och Mario Furlan

Dela denna namninsamling

Hjälp den här namninsamlingen att få fler underskrifter.

Hur sprider man en namninsamling?

• Dela namninsamlingen på din Facebookvägg och i grupper som rör ämnet för din namninsamling.
  • Kontakta dina vänner
    1. Skriv ett meddelande där du förklarar varför du skrev på namninsamlingen, då människor är mer benägna att skriva på om de förstår hur viktig frågan är.
    2. Kopiera och klistra in namninsamlingens webbadress i ditt meddelande.
    3. Skicka meddelandet via e-post, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram och LinkedIn.