SD talar inte å mina vägnar!

Quoted post


Gäst

#22

2015-10-15 17:57

Nu får det vara slut på statsministern o han bihang. Nu är det dags att få dom att avgå o sparka socialtjänsten med. Fler barn far illa o bli mördade. Nu har vi stor katastrof med flykingar som ingen kan hjälpa. Soc skadar dom ensamma barnen som har kommit hit. Svergie är mycket sår bar o behöver någon partier som kan styra vårt land rätt. Som det är nu så kan vi inte låta våra utsatta flyktingar bo i tält eller på gatan. Jag avsjyr när dom gömmer undan verkligheten. Nej väck med skiten omgående o stoppa flykting strömmen. Vi hade redan en massa hemlösa som bor på gatan redan. Vi måste tänka på våra egena först o få en bra välfärd o demokrati. Ni gör rätt i o gå ut mwd fakta till svenska folket. Alla måste vakna nu bara. Man kan fan inte leva när ingen ens följer lagar. Vi har mycket brottslighet o polisen är överkörd o klarar inte sina åtagande. Nej nu vill vi ha nyval omgående. O att den som komner in måste se till barnens lagliga rättigheter. Tyvärr mord igen som kommynen hade ansvar för. Gör någåt åt detta med. För barnen o barnbarnen ska ta över efter oss i framtiden. Då vill man att barnen får leva utan vanvård o narkotika med o fastspända i sängen som också socialtjänsten o pilitikerna ligger bakom. Hjälp våra barn om ni vill hjälpa Svergie rätt igen o jag välkomna er.lycka till att nå ut till alla. Nu måste Svergie har förändring bara o det är omgående. Mvh susse

Svar


Gäst

#94 Re: Och skolan måste bli bättre på att lära folket stava!

2015-10-15 21:40:41

#22: -  

 

Mats Olsson
Ansvarig för denna petition

#132 Re:

2015-10-16 07:01:57

#22: -  

Du har all rätt att tycka vad du vill och du har också rätten att uttrycka dina åsikter. Problemet är att SD vill få det att framstå som om det är en gemensam åsikt för Svenskar att vi vill stänga våra gränser och hjärtan för de som flyr.

Den här namninsamlingen är i första hand en insamling för att säga att vi finns som INTE håller med SD och därför inte vill bli hopkladdade med dem.

Ha en bra dag.

OrsaMaria

#296 Re:

2015-10-18 14:57:02

#22: -  

 Bra skrivet Susse!! Håller med dig till 100 % och kommer därför INTE att skriva under denna namninsamling.