Protest mot Regeringens uttalande 21/2 2015 om Ukraina
Kontakta namninsamlingens skapare
Olle Nilsson
Swedish people shown false situation and position of Russia and Putin
Better show true about action of USA and results: YUGOSLAVIA, IRAQ, LIBYA and now chaos and war in Ukraine
Yankee go home!
Detta är mitt krig, klart det är mitt krig! Vem fan håller på med detta, vem är er chef?
Ni vet att jag kan svenska eller? När jag får tag i ER skall jag tvinger att sjunga denna till ni har ont i munnen:
Usa har redan erkänt att kuppen i Ukraina inte bara är finanserad (6 miljarder dollar) utan även planerad av dom. Ukrainska regeringen har ljugit om precis allt från första början och har därefter tvingats erkänna lögnerna bit för bit allteftersom bevis mot deras lögner uppdagats. CIA har erkänt att ett amerikanskt jaktplan har skjutit ner det Malaisiska planet och att det inte finns något som visar att Ryssland eller de så kallade separatisterna har haft något med det att göra. Ukrainska presidenten har alldeles nyligen visat upp arkivbilder på Ryska militärtrupper från Giorgien 2008 med påstående att det är nyligen tagna bildbevis att Ryska trupper befinner sig i Ukraina. OSSE har från början varit på plats och övervakat och hela tiden hävdat att det inte finns några bevis för att Ryska trupper deltagit i några strider. Varför anser våran utrikesminister att vi ska inte bara ha fortsatta ekonomiska sanktioner mot Ryssland utan även att sanktionerna ska utökas? Det finns ingen logik eller nån moral i det ställningstagandet... Varför?
Var gärna saklig!
Detta upprop koncentrerar sig på svensk utrikespolitik och strävar efter saklighet. Allehanda spekulationer eller fakta som inte direkt berör det som tas upp passar bättre i andra sammanhang t.ex. på sociala medier.
Re:
Helt rätt förutom att det verkar vara mainstream media som följer regeringens bild. lika illa eller kanske ännu värre... <3
Ärlighet, anständighet
Sanningen måste gå före allt annat, även i Sveriges utrikespolitik. Befolkningen får inte föras bakom ljuset av regeringen och massmedia. Vi älskar vårt land, och vi vill se vår regering agera ärligt, anständigt, och med respekt för mänskliga rättigheter i andra länder, samt fördöma antikonstitutionella handlingar mot suveräna stater.
Sakta men säkert har "våra" regeringar, oberoende av färg, lockats in i nätet av plutokrater.
Sålunda är inte "våra" politiker våra längre. Dom har köpts av dom med oändligt med pengar, d.v.s dom internationella banksystemen.
Och eftersom dom är köpta, som luder, så kan hallikarna behålla dom och göra vad dom vill med dom, vilket är dit dom ändå kommer att fly, för om folket får tag på kräken, så kommer dom att dingla i lyktstolparna!
försöker få ett stopp på undfallenheten
gentemot NATO/EU/USA:s åsiktsdominans.
Re: Är du helt sjuk i huvudet???
Hur vore det med lite anständighet och sunt förnuft ? Skäm inte ut oss, som agerar här för landet och dessa folk och framtid...
Det här är fel forum för denna sång, kompis!
Du får ju dem seriösa skribenter att äcklas...
| This discussion has been closed. |