DISKRIMINERING AV SVENSKA FOLKET MÅSTE UPPHÖRA OMEDELBART

ingrid

#101 Re:

2013-12-22 19:17

#82: -

Hur kan vi vara en minoritet när det bara bor 15% invandrare i Sverige?


Gäst

#102 Re: hmmm..

2013-12-26 18:37

#87: linda - hmmm..

Ja Linda, det är en helt oacceptadel situation du beskriver. Tack och lov verkar det som om väldigt många vaknat till liv och iaf förstår vad de ska rösta på nästa år!

 


Gäst

#103

2013-12-29 13:41

de va på tiden
ÅKE

#104 Re: Re:

2013-12-29 13:43

#101: ingrid - Re:

60% landsförädare

Mia

#105 Re:

2013-12-29 16:30

#4: - Då kanske Du kan presentera de riktiga uppgifterna, då Du verkar sitta på fakta.

 


Gäst

#106

2013-12-29 16:35

Vi vanliga hederliga svenskar har fått nog nu!
Måttet är rågat sedan länge.
Vi vill Inte ha det så här, punkt, slut.

Gäst

#107

2013-12-29 17:00

Det räcker nu Sverige!

Gäst

#108

2013-12-29 19:58

Det är helt rätt!!!
Sexig

#109 Anders Mattsson CJ Björnberg

2013-12-30 08:08

Hej

Vill varna för CJ Björnberg, de anställer bara billig utländsk arbetskraft och säger upp svenskarna. Han är dessutom dömd för ofredande och pedofili Anders Mattsson

Gäst

#110

2013-12-30 12:27

vi börjar bli trötta på att Sverige missköts

Gäst

#111

2014-01-04 12:12

Det är rättvis
CG

#112

2014-01-09 21:41

Istället för att sitta och lipa över invandrarna kanske smygnassarna här borde få tummen ur röven och skaffa sig ett jobb så att de också får råd att köpa roliga saker, för jag betvivlar helt på att de bidrar till skattekassan.

Synonymt med kommentatorer som man ser här brukar normalt vara individer som sitter med röven parkerad i en soffa framför dumburken/datorn/spelkonsollen på dagarna, lyfter bidrag av olika slag och beklagar sig för allt och alla över att invandrare snor alla jobben de själva egentligen aldrig skulle orka söka ändå för att det är jobbigt att jobba.
Något annat dessa "Äkta Svenskar" brukar, och uppenbarligen verkar, ha gemensamt är att få av dem verkar bry sig tillräckligt mycket om landet Sverige för att orka lära sig stava eller använda proper svenska. Ni både stavar och skriver som idioter.

Lyckligtvis finns det dock en liten klick här som faktiskt har begåvats med en hjärna, och tar sig mödan att kolla upp lite fakta hos myndigheter som faktiskt har lite koll på hur det fungerar i verkligheten, till skillnad från diverse nassesidor där källfaktan lyser med sin frånvaro alt heter något i typ med "jag har en kompis vars kusin hörde att någon sagt att...".
Eloge till den klicken som visar att det fortfarande finns intelligent liv i det svenska samhället.

För er andra föreslår jag att ni läser igenom inlägg #31 med tillhörande länk där verkligheten beskrivs närmare.
Jag vet, det är mycket text(det står på svenska), och få bilder, men de få av er som fixar det kanske tom ökar sin attraktivitet på arbetsmarknaden istället för att framstå som imbeciller...


Gäst

#113

2014-01-10 14:23

Sveriges regim är illegal och kriminell!

Gäst

#114

2014-01-11 10:54

en svensk medborgare som är född i Sverige.
lika fasen rätt som andra.
Man får för lite bidrag.Men av man ser andra kommer hit behöver fasen inte.
jobba få de dom behöver.
kolla då på en taijska kommer får jätte mycket av staten både dom gifter sig med en svensk man.
Kvinnan får ordentligt med stor bidrag från staten.
Var får vi svenska kvinnor INGENTING.
DET ÄR VI SOM FÅR LIDA.
AV ÄR JÄVLA MIG SÅ ORÄTTVIST VI SVENSKA KVINNOR
MED SVENSKA RÖTTER FÅR LIDA FÅR SÅDANA PERSONER KOMMER HIT.

Kommer vi ner till deras land får vi snål spara jobba till oss för få det vi vill ha.
Här vare lika dant.

snacka om diskriminering.

VI BETALAR VÅRTAN SKATT MEN ÄVEN FÅR VI BETALA FÖR DOM KOMMER HIT TILL SVERIGE.

Gäst

#115

2014-01-11 11:13

skulle så gärna vilja prata med de politikerna som med dessa beslut rent ut sagt står och pissar på de svenska Svenskarna... genom att ta sådana beslut!

Gäst

#116

2014-01-13 00:29

En självklarhet för mig, e så himla trött på att bli särbehandlad som SVENSK.....
Thomas

#117 Inte rasist

2014-01-13 14:58

Gift med utlänsk kvinna,men tycker att det används alldeles för mycket pengar till invandring/flykting politiken.
När man ser att det dras ner på sjukvård ,äldrevård och skola hela tiden.

Gäst

#118

2014-01-16 16:31

,

Gäst

#119

2014-01-16 22:10

humme

#120 Re:

2014-01-17 11:21

#24: -

det handlar inte om rasism, ( de e just det som e felet med sverige, protestera och man e rasist. ) nej detta handlar om att våran svenska regering sänker sitt eget folk. INTE rasism.... vi måste ju ta vara på våra svenskar först, sen kan vi hjälpa andra....


Gäst

#121

2014-01-21 19:30

ut med alla blattar från sverige

Gäst

#122

2014-01-31 10:52

alltso sluta nu ni svenskar kan ej gora ett skit

Gäst

#123

2014-01-31 10:59

Skriver på dels p.g.a. att jag är less på kriminaliteten som ffa de icke nordeuropeiska "nysvenskarna" står för - oavsett vad "media" säger om detta. (Brottslingarna när de i förekommande fall namnges, heter inte "Lars och Nils" utan "Muhammed och Abdulla etc".)
Jag har en skötsam anhörig som är brottsoffer, och ärendet lades ner för att "brott kan ej styrkas" trots att min anhörige hade både foton, läkarintyg och röntgenbilder! Helt återställd blir han aldrig.
Jag har f.ö. både jobbat och haft en nära anhörig på äldreboende. Jag har inget att anmärka på omhändertagandet/vården men reagerat på BILLIG och lättuggad (mjöl)mat.
(Men på fängelset fick den dömdes barn VÄLJA mat vid besök hos fadern där - och då blev det oxfilé - inte pannkaka/blodpudding. En f.d. grannes dotter hade jobbat på ett fängelse och berättade detta.)
Egenavgiften för sjukvård/tandvård/läkemedel har höjts ENORMT genom åren för oss helsvenska skattebetalare, medan "nysvenskarna" får betala en 50-lapp!
Hur kan t.ex. Tyskland ha (troligen fortfarande - har inte full koll de senaste åren) "fri" sjukvård och bättre skola trots lägre skatter? Jag har även jobbat inom skolan och träffat både svenska barn som gått i tysk skola och tyska barn som flyttat till Sverige. (En f.d. tysk femteklasselev som bott i Sverige bara ett drygt år skrev bättre uppsatser än sina helsvenska klasskamrater!) Hur kan det komma sig!
Var skattepengarna tar vägen kan -delvis- läsas i den ganska nyutkomna boken "356 sätt att slösa med dina skattepengar"

Gäst

#124

2014-01-31 15:52

Det räcker inte med leken Fin Fem Fel i denna invandrings fråga!! den är ursinnings lös i antal, finns ingen struktur att hantera denna "Arbets invandring" (märkligt?? måste det inte finnas jobb innan det kan kallas det!!?) sen växande Klyftor i kultur o Religon o Vi Som ser detta förfall mot stupet måste Tassa på tå o acceptera detta med silkes vantar på, Det är Fuckt up att känna sig så sviken av sitt lands Regering som obönhörligen Irakt nedåtsigande led Drabbar ALLA, men mest förbannad När reportage om missvård av våra gammla i slutskedet av livet i brist på pengar lider i plågor pga pesonalbrist o dom som är incontinenta byts blöjorna med längre mellan rum för o vända på slantarna o frätskador i underliv, Svenska ungdomar får stryk i skolbespisningen om dom väljer o äta fläsk,o det är rent rasistikt stämlat att vara att Hissa Flaggan o Vara stollt Svensk, det är svårt nog att Vara stollt över sitt Land som det är!! Men Moustaffa Rehinfelt ska inte ta Detta ifrån oss (inte mer nu), Makten Ska tas i från han!! Punkt slut, Knäskura Rosenbad din judas för nu ska du ut, o finge jag bestämma så skulle du ha en enkel resa till Guantanamo.Där sitter redan Landsförädare så ni har mycket gemensamt.


Gäst

#125

2014-01-31 18:25