DISKRIMINERING AV SVENSKA FOLKET MÅSTE UPPHÖRA OMEDELBART

Jag är svensk. Äkta svensk. Inte somalisk svensk eller muslimsk svensk. Jag och vi som skriver under på denna petition har fått nog av att vi som byggt det här landet behandlas som en andra klassens medborgare. Eller vad anser ni politiker som skapat fullständig kaos i vårt land med att ta bort alla förmånar för oss SVENSKAR och samtidigt ÖSA FÖRMÅNER till våra "stackars flyktingar? Fri sjuk och tandvård till flyktingarna. Det gäller inte för oss svenskar. Många svenskar, bl.a.äldre och sjuka skulle inte drömma om att ha råd att gå till tandläkaren. En svensk som är sjuk blir nästan vräkt från sin bostad, medan muslimerna får bostad direkt i kombination med etableringsbidrag på 240000 kr. Och som det inte räckte får dom bostäder,skolundervisning,kläder,bilar, ja det senaste är ju att vi svenska skattebetalare ska betala körskolan åt dem också.

Våra äldre, gamla och sjuka får knappt någon näringsriktig mat. Våra ungdomar för inga bostäder. Alla kränks och de som lämnar in kränkningsansökningar till er DO, gör strålande affärer, på bekostnad av VÅRA skattepengar! Efterom ni som styr diktaturen i Sverige och vi vanliga medborgare är de som betalar för skiten, nu säger vi stopp. Det är VI, VI SVENSKAR som är kränkta idag och inte våra "stackars flyktingar". Ni som dömer i DO verkar vara lika hjärndöda som vår fina regering. Ni drar Sverige mot ett inbördeskrig, är ni medvetna om att det kokar i lägren? Eller är det er intention att vi svenskar ska raderas ut totalt! I er diktatur! Nu räcker det!