DISKRIMINERING AV SVENSKA FOLKET MÅSTE UPPHÖRA OMEDELBART


Gäst

#26

2013-11-06 21:13

Skriv på ...detta kan ej fortsätta

Gäst

#27

2013-11-06 21:31

Jag tycker att det har gått för långt. Kan man kalla Sverige för *Sverige* fortfarande.

Gäst

#28

2013-11-06 21:35

Hemskt.

Gäst

#29

2013-11-06 22:15

vi svenskar börjar bli trötta på vissa gruppers nedlåtande attityder, bli kallade horor mm mm

Gäst

#30

2013-11-06 23:23

en mycket bra petition som handlar om dig , och mig i verklighetens sverige !
Ellen

#31 Källkritik är bra.

2013-11-07 00:38

Ja, rädslan går inte att ta miste på.
Kalla fakta kanske inte botar, men ändå:
http://www.regeringen.se/sb/d/17468

Gäst

#32 Re:

2013-11-07 00:55

#4: -

Detta är ingen lögn.. luktar vänster om dig,dock...


Gäst

#33

2013-11-07 01:41

S.K.*stackars emigranter * maste bli TACKSAMA for Sveriges gastfrihet !! och ARBETA for Sveiges skull !!! Respektera svenska folket, kulturen och grundlagar !! INGEN DISCRIMINATION for SVENSKAR !!! HERRE GUD !!! VALSIGNE MOR SVEA RIKE..

Gäst

#34

2013-11-07 05:10

Jag är också jävligt trött på att de "stackars invandrarna" får allt de pekar på de kommer hit och blir rika men ändå så passar det inte. Vi är fortfarande rasister hela bunten för att vi klagar på att de får allt de ser hade vi kommit till deras land så inte fan hade vi fått det så lätt som de har det här vi hade fått ett skott i pannan om vi hade klagat på något.

Gäst

#35

2013-11-07 07:33

Stoppa invandringen .rädda Sverige innan de försent.gessvenskarsförst ensamstående gamla arbetslösa som maten inte räcker månaden ut .gratis tandvård många som inte råd laga sina tänder.leva ett drägligt liv.soc norm räcker inte te allt som ska ingå.ska en barnfamilj leva på pasta för kunna äta.man rädd idag vart Sverige på väg.man diagnos men får avslag försäkringskassan...

Gäst

#36

2013-11-07 07:46

För den ariska rasen! Seig heil!

Gäst

#37

2013-11-07 09:22

Nu får det vara slut på dumheterna!!
Buhuhu

#38 Pinsamt

2013-11-07 09:38

Jag är en arbetslös svensk, sedan generationersgenerationersgenerationer osv. tillbaka... vad det nu spelar för roll, som inte heller har råd med tandläkaren ibland, och jag tycker att det här är bland det okunnigaste jag sett på länge, fast å andra sidan så har jag ju när jag försökt förklara hur svensk politik fungerar... PÅ RIKTIGT (och inte som i vissas naiva utopiska fantasivärldar, där alla problem kan lösas med en enkel lagändring) fått svaret "Jag orkar inte bry mig i svensk politik, men jag bara VET att det kommer lösa ALLT ändå..."
Kom med konkreta lösningar själva då, jag tar gärna en diskussion med mina vänner ibland, men då vill man ju höra riktiga argument och lösningar istället för en massa gnäll.

Gäst

#39

2013-11-07 10:17

Jag hatar att se det "gamla Sverige" jag föddes i har blivit uppätet av kriminella muslimska individer, OBS INTE människor, som har tagit över landet!

Gäst

#40

2013-11-07 10:19

regeringen måste bytas ut inte svenska folket.

Gäst

#41

2013-11-07 10:30

Har varnat för denna utveckling i flera år, samt följt med i debatten där girigheten flödar i egenintresse och empatilöshet för våra gamla och sjuka som bär lasset ihop med skattebetalarna..En folkrevolution verkar nära, om inget görs omedelbart..1. Byt ut regeringen med bihang och starta en regering där folket bestämmer.

Gäst

#42

2013-11-07 10:33

är så jävla trött på att man jobbar , medan mohamed och somalier går o fiser på sfi . men struntar i att lära sig svenska , han går där bara för att få bidrag o fejkar att han inte klara proven, så får han gå kvar ett år till o få bidrag. och sen pysslar dom med deras traditioner här , kvinnor förakt . m.m
trött svensk

#43 tyvärr så blir det väl så snart

2013-11-07 10:35

M.S.

#44

2013-11-07 10:39

Finnarna kom till Sverige för 40-50 år sen när det behövdes arbetskraft. Många arbetsgivare tackar idag finnarna för lojalt, hårt och idogt arbete. De jobbade (och jobbar) hårt inom industrin, skogsnäringen o allahanda andra lågavlönade yrken som dåtidens svenskar hade råd att välja bort och/eller inte ville ha. De hade inga löneförmåner men jobbade övertid, i farliga miljöer etc. o fick yrkesrelaterade skador osv. Finnarna fick inga "förmåner" (i form bidrag till möbler, boende eller något annat). Finnarna jobbade röven av sig för att få tak över huvudet o mat på bordet. Dom hjälpte definitivt till att bygga upp Sverige och den svenska välfärden och kan räkna sig som svenskar utan skam!
Nu när flertalet av finnarna (de som inte återvände till Finland) nått pensionsålder har de bara haft ett litet önskemål, efter alla år de jobbat o betalat skatt i landet: Att på ålderns höst få komma till ett finskspråkigt el. tvåspråkigt ålderdomshem (hur svårt ska det vara att anställa tvåspråkig personal?). Finnarna har kämpat för det här i många år o jag tror att det kanske (inget e skrivet i sten) finns ETT finskspråkigt ålderdomshem, långt ner i landet... (Jodå det finns också minst ett arabiskt äldreboende, vilket e okej för min del.)
"Våra invandrare" (de flesta har varit här betydligt kortare tid) får bygga moskéer med hjälp av statliga medel, de ändrar våra traditioner (istället för att vi åtm. möts halvvägs), förbjuder ord (som vinner laga kraft), de duttar på våra lagar (och det finns islamistiskt troende som inte lever efter de lagar vi har... t ex säger 5 av 6 imamer till misshandlade fruar: "Gå inte till svenska polisen o anmäl, du vill väl inte att din man ska råka illa ut?". HON har redan råkat ILLA ut! Hustrumisshandel är OLAGLIGT i Sverige *punkt!*). 
Inv. får allehanda bidrag o hjälpmedel som varken finnarna eller landets urbefolkning haft rätt till eller haft kännedom om... Listan kan göras sååå lång. Det kommer inv. till Sverige som vet mer om hur man utnyttjar svenska bidragssystem för att få bidrag av allehanda slag än vad en renodlad svensk gör (dessutom har nya typer av bidrag tillkommit, som bara långväga invandrare har rätt till). Jag drar inte alla över en kam men det förekommer och det vet väl varenda svensk vid det här laget?

Byt regering (eller politik), se till att göra rent för egen dörr nu innan vi släpper in fler, det blir INTE bättre för någon (svensk el. inv.) om invandringen inte stoppas NU! Det finns ju inte pengar eller jobb redan som det är, särskilt inte sen de sjukskrivna kastades ut på arbetsmarknaden.

Så har vi "anhöriginvandringen", de som varken e politiska flyktingar eller på annat sätt hotade till livet.

(o den grova kriminaliteten ska vi inte tala om...)

Jag var inte utlänningsfientlig, nu står jag någonstans mitt emellan. Nästa gång vågskålen svänger o väger över... som det e idag så vet jag vilken skål som kommer väga över...

I Sverige har vi fortfarande rätt till våra åsikter, vare sig det passar andra eller ej. Vi har rätt att säga vad vi tycker (så länge det inte är rasistiskt, personkränkande eller hotfullt) utan att vara rädd för att mista vårt liv. Det kan man långt från göra i alla länder. Nu har jag orerat mina åsikter.

PS. Allt JAG skrivit här finns det stöd för, det är inget påhitt eller rasistisk, det är fakta o finns att leta rätt på (UTANFÖR rasistiska tidningar, nätsidor och/eller liknande fraktioner).


Gäst

#45

2013-11-07 10:44

Ja, nu har vi fått NOG!!!

Gäst

#46

2013-11-07 10:49

Hoppas alla kan vakna upp någon gång och se vad som håller på att hända.

Gäst

#47 Re:

2013-11-07 11:27

#24: -

Jag sa ungefär samma sak, men med lite lugnare ord....
Rena lögner man sk skriva under på... lite konstigt att denne Lena inte tog upp pepparkaksgubbarna och natioanalsången också....


Gäst

#48

2013-11-07 11:55

DISKRIMINERING AV SVENSKA FOLKET MÅSTE UPPHÖRA OMEDELBART .om vi inte vill prata arabiska o be till mecka, och bränna bilar till lördags nöjen

Gäst

#49 Re:

2013-11-07 13:00

#42: -

stämmer exakt...jag vet.


Gäst

#50

2013-11-07 14:03

Sverige måste ta tillbaka sitt land.Skola - vård och omsorg måste pengarna gå till i första hand.Pensionärer och sjukpensionärer måste få mer i pension.Invandrare som våldtar - misshandlar och missköter sig skall utvisas omgående med alla deras nära och kära.Nu får det faen vara slut.Regeringen bör avgå och låta SD få en framskjutande roll i Svensk Politik.