DISKRIMINERING AV SVENSKA FOLKET MÅSTE UPPHÖRA OMEDELBART


Anonymous

#1

2013-11-05 22:22

Vi måste hjälpas åt nu. Tiden har redan passerat!

Gäst

#2

2013-11-05 22:25

Ja, nu är det bra med alla dessa indragningar för svesnka folket. bara för att vi tar emot för mycket asylsokande. Vi måste väl i första hand ha arbete, skolor , vård och omsorg för alla människor som bor här. Och det måste bli ett slut favorisering med en massa extra förmåner bara för att man kommer som asylsökande.
Mormor

#3

2013-11-05 22:29

Ska inte Sverige kunna ge utbildning, vård och arbete för som som redan bor här? Varför ta in fler. Sverige har inte ekonomi för det. Och så detta daltande med en massa extra förmåner, som inte svenskar har. Vi ska minska ner på våra traditioner m,m. kommer man till att land så tar man seden dit man kommer. duger inte våra kyskor så behöver dom inte gå till någon alls. Och får dessa inte sin vilja igenom så bränner som skolor, bilar, kyrkor, vår flagga. Osv osv.

Gäst

#4

2013-11-05 22:30

Kolla uppgifterna innan ni skriver på... Uppgifter direkt tagna från Fria Tider, och som där överbevisats som felaktiga...t.o.m. rena lögner...
Skriv inte på nåt ni inte i efterhand kan stå för....

Gäst

#5

2013-11-05 22:32

skattebetalare ta förnuftet till fånga och låt det bli där det var tänkt !

Gäst

#6

2013-11-05 22:43

Precis vad jag anser. Hade inte kunnat gjort det bättre själv.

Gäst

#7

2013-11-05 23:14

när ska politikerna lyssna på svenska folket?vi i sverige kan inte vara hela världens samvete

 


Gäst

#8

2013-11-05 23:43

Gör inte våra lama RYGGRADSLÖSA
politiker något nu, så kommer det snart
hända saker.

Palme nr 2 är en tidsfråga

Gäst

#9

2013-11-06 00:20

Jag är en äkta svensk, det är jag och mina förfäder som har byggt det här landet, ändå behandlas vi äkta svenskar av svenska staten som en andra klassens medborgare. Medan invandrare som kommer hit och vägrar lära sig svenska, våldtar, misshandlar och dödar svenskar behandlas som någon sorts adel av svenska staten. Det är svenska statens fel att det inom några år är inbördeskrig i Sverige. Om t.ex. Fredrik Reinfeldt och Annie Lööf blir avrättade så är det svenska staten som har provocerat fram det. I dagens historieböcker kan man läsa om "skotten i Sarajevo". Snart kommer det att stå om "skotten i Stockholm" ...om inte svenska staten väljer att agera. Det är inte vi, det svenska folket som väljer om det ska bli krig eller inte, det är svenska staten som väljer. /Per Blomqvist


Gäst

#10

2013-11-06 08:09

Trött på diskrimineringen av mina ungdomar, min son med adhd stängs gång efter annan av från studiemedel och därmed också underhåll för han anses inte gå skola på heltid. När man sedan söker socialbidrag till honom för att han ska ha en egen slant och slippa gå till mamma hela tiden så får man svaret att han går ju skola så han har inte rätt till det utan du är underhållsskyldig, medan csn och förskassan anser att han pga hög frånvaro inte går skola. Sedan ser man dessa utländska ungdomar flasha runt i sina dyra märkesjeans, fina dyra jackor ätandes på max..............de blir minsann inte avstängda pga för hög frånvaro för de får sina pengar från soc.

Gäst

#11

2013-11-06 08:10

ALLT FÖR SVERIGE !!!

Gäst

#12

2013-11-06 09:34

Dags å bli av med den farliga sjuka tredjevärldens sopor,vi har ingen ansvar för dom individer överhuvudtaget på någon plan,det har varit för många oskyldiga offer allaredan !!!

Gäst

#13

2013-11-06 09:46

Jag är svensk och har hjälpt till att bygga vidare på mitt lands utveckling och välfärd. Mycket gärna vill jag lämna över ett samhälle i balans och trygghet för mina efterkommande släktleds tillvaro.

Gäst

#14

2013-11-06 10:41

Såklart skriver jag på detta! Det har blivit en skam att vara svensk i Sverige idag.

Gäst

#15

2013-11-06 11:36

Stämmer precis

Gäst

#16

2013-11-06 11:40

Ja det har blivit sjukt hur VI ska anpassa oss efter allt fler Länders Religioner, traditioner och kultur, Och vara så förstående så det blir bakslag utan dess like. Det har tagit OSS Nord bor flera hundra år att bygga upp en fungerande välfärd med Lagar och Regler och sunt förnuft och , Men nu har det blivit att VI ska anpassa oss efter MEDELTIDA Religioner och traditioner och kultur i samhället, så som skolor, sjukvård mm . Det har ju spårat ur totalt, Dom som kommer hit ska ju anpassa sig efter VÅRA lager & regler i första hand, och passar inte det så är det bara att åka hem igen, Ska vi sänka våra framsteg och gå tillbaka i tiden till kyrk-lagar eller till och med sharia-lagar till slut innan politikerna "vaknar". Och media journalister som tystar ner eller skriver halva sanningar. Lääääängtar till val !!! För varje "1" person vi krånglar med här, så kan vi hjälpa "100" tal flyktingar som ALDRIG får möjlighet att komma ifrån flyktingläger och lider för SAMMA pengar, bättre att satsa på dom miljoner så som tillfälliga sjukhus/skolor/mat/trygghet, Här betalar vi regulativa föräldrapenningar och barn bidrag sen barnen föddes fast dom kommer hit när dom är typ 7-8 år eller mer med 5-6 siffriga belopp, det är ju sjukt, medans flyktingar dör i läger av sanitära skäl och svält/sjukdomar mm . suck, PUNKT

Gäst

#17

2013-11-06 12:43

Kan bara säga VAKNA NU SVERIGE VÄNNER detta måste upphöra snarast!

Gäst

#18

2013-11-06 13:37

Detta vansinne, det vill säga diskrimineringen och hetsandet mot svenska folket måste omedelbart upphöra för annars går Sverige förlorat! PK maffian som AFA, det svenskfientliga tidsskriften Expo samt Aftonbladet och Expressen och 7 klövern skall ställas till svara för folkmord och högförrädari! Det dom har gjort är oförlåtligt!
Swede

#19 Re:

2013-11-06 13:40

#7: -

Precis!  Det är inte Sveriges ansvar att leka hela Mellanösterns och Nord/Mellanafrikas socialbyrå!   Stadskassan lär klirra tomt inom en snar framtid och när den dagen kommer så lär sanningen om verkligheten att vara så omfattande att inte ens PK maffian längre kan förneka den/blunda för den längre!


Gäst

#20

2013-11-06 15:55

Ladda ned böker som granskar islam
http://sweden.hostzi.com/

Gäst

#21

2013-11-06 16:16

förjävligt

Gäst

#22

2013-11-06 17:23

Lika för alla i Sverige. Följa svenska seder o ha kvar allt som hör sverige till. Jag kan inte gå till tandläkaren. Jag har inte pengar till de. Men hjälper staten mig? Nej för att jag är född och uppväxt i sverige. Lika för alla o behåll sverige svenskt.

Gäst

#23

2013-11-06 17:38

Nu har jag skrivit på för e så himla trött på allt daltande med utlänningar nu samt att en sådan åter igen släckt två liv i ljungsbro vila i frid Tommy och den insats den kvinna gjorde för att hjälpa honom d blev hennes död men hon skulle hyllas. Nä nu får vi svenska snart göra något åt invandringen om inte alla vi svenskar ska stupa under invandrarnas Våld

Gäst

#24

2013-11-06 18:58

Det här var i sanning nått av det sjukaste jag läst på länge. I vilken inavlad håla TROR folk verkligen på sånt här?!?! Tänk om någon, någonsin skulle ha ork att visa på alla faktafel & lögner som kastas fram så här... Men men... Om nån i ett kommentarsfält på en rasistsajt har sagt en sak, så MÅSTE ju det tydligen vara sant. IDIOTER!!!
Björn

#25 Re:

2013-11-06 19:06

#4: -

Tack!