Folkomröstning om invandring

Kontakta namninsamlingens skapare

Diskussionsämnet har skapats automatiskt av petition Folkomröstning om invandring.


Gäst

#351

2014-05-30 17:54

Vi kan inte råd att rädda andra. Bättre vi räddar våra egna i första hand.

Gäst

#352

2014-05-30 19:06

Vi MÅSTE få stopp på detta idiotiska idee innan det är för sent.

Gäst

#353

2014-05-30 19:33

Har själv svårt för Muslimer och deras tänk och hur dem förtrycker sina barn (Flickor) och deras kvinnor med Nikab och heltäckande kläder. Deras Religion med Koranen är så sjuk hur dem tolkar den. Sen har vi dessa Muslimska kvinnor liksom Somliska kvinnor som knappast kommer att få ett jobb som gynnar Sveriges välfärd ! Dem kommer troligt vis att få leva på min och din skattekrona tills döden tar vid.
Vi gillar olika ! Och jag gillar inte dem.
Molly

#354

2014-05-31 12:10

Även om det är riksdagen som beslutar om folkomröstning vittnar ju ett antal namnunderskrifter om önskemålet=behovet av en sådan! Synd att det behövs en sådan, men tyvärr är detta fallet. Det INSER alla som är minst normalbegåvade i Sverige och som har SUNT FÖRNUFT, även om bara en bråkdel av dessa vågar erkänna det öppet!
Gäst

#355

2014-05-31 12:24

Jag har i MÅNGA sammanhang sagt att det är tur att jag är så gammal som jag är (=60+are) och heller inte har några barn/barnbarn som ska växa upp i det här samhället.

Gäst

#356

2014-05-31 18:39

Ja tack till folkomröstning om invandring!

Gäst

#357

2014-06-02 07:23

Klart det ska vara en folkomröstning om en så viktig sak.

Gäst

#358

2014-06-21 20:40

Vill att Sverige återblir Sverige!.

Gäst

#359

2014-06-22 09:09

Bara vi Svenskar inte låter invandringen skena iväg! Vi behöver fastställa vilka som kommer till vårt land så terrorister inte får fritt spelbräde runt om i Europa.
Dessutom bör det finnas ett obligatorisk introduktionsprogram för nyanlända. Tex grundläggande hur landet fungerar, lära sig språket och få en uppfattning om hur ett land som inte har samma problem som det landet dem just flytt ifrån fungerar år 2014.
Allt handlar om att ge och ta, vara sympatisk men ändå våga ställa krav! Och utan att bli kallad för rasist!
/inte rasist men lever i verkligheten

Gäst

#360

2014-07-08 13:33

En mkt viktig fråga som tyvärr både media och sittande politiker försöker bagatellisera. Det är viktigare än någonsin att att Svenska folket får göra sin röst hörd och att alla faktiskt gör sin röst hörd!

Gäst

#361

2014-07-10 00:13

Det är oundvikligt och nödvändigt !!!

Gäst

#362

2014-07-10 09:27

Vårt land kommer att komma ner i Greklands nivå om invandrar vansinnet får fortsätta.

Gäst

#363

2014-07-11 19:31

Jag är emot massinvandring. Jag är inte emot invandring, men det ska vara en human sådan, det ska finnas arbete, bostäder, skola , barnomsorg och sjukvård mm till alla. Jag är inte RASIST, men REALIST. När jag får egna konsekvenser av att nära och kära inte får jobb, bostad, sjukvård till förmån för framförallt ILLEGALA invandrare, då blir jag riktigt upprörd. Om en person ej får vistas i landet, varför ska den då ha fri sjukvård, endast betala 50 kr för tandvård ( som dom inte ens behöver betala) och förtur till lägenheter mm. Och alla dessa ensamkommade "barn" som har problem med håravfall mm, som man inte ens får ta tandkort på för att fasställa deras ålder för att det är integrationskränkande, suck. Och dessa "barn" som är mest "karlar", oj förlåt pojkar upp till 12 år (för det är väl då man räknas som barn??) Dessa behöver ju bo i slott och herrgårdar med personal som "passar" dom hela dagarna. Och dom KRÄVER att det ska finnas platt-tv, dom ska mobiler i-pads full möblering, och gärna att någon lagar all mat åt dom.Och hur ofta blir det inte bråk på dessa ställen, Jo för dom kan inte hålla sams iomed att man blandar muslimer och kristna från olika länder. Men ja, vi här ju världens bästa cikusdirektör(Reinfeldt)Som säger att Sverige"behöver detta för att överleva??? och myten (Ullhagen) Som hela tiden påstår att allt man säger negativt om invandring bara är en myt...Samt Mona muslim som sätter på sig slöjan för att stödja den befrielsen, och alla dessa kvinnor som har på sig den av fri vilja???Eller är det mannens vilja? Och alla andra politiker och deras uttalanden. Samt hela stenkastarvänstern , som inte gör annat än stödjer denna galenskap som finns. Och då ska vi inte prata om alla journalister som döljer och avpixlar hudfärg på brottslingar som begått brott i Sverige för att dom ska se vita ut, men jäklar om det är en vit som gjort det, då visar dom mer än gärna hela bilden utan avpixling. Jag tycker att oavsett vem som gjort brottet, gul, vit svart, brun , grön , röd eller gredelila, ska man ta sitt straff. Listan kan göras hur lång som helst...
Bra att opinionsbildarna väcker oss ur sömnen

#364 Re:

2014-07-17 17:32

#1: -  

 Schwez är i praktiken ett av få länder med äkta demokrati. DÄR har man ofta folkomröstningar där majoritetens beslut sedan gäller för administrationen att följa. De som inte röstar har också tagit ett beslut genom att godta majoritetens val, vilket också är ett demokratiskt val. Därför har man röstat bort bygge av moskeer och absurd invandring med mera som "vanligt folk" tycker känns rätt. Där ligger vi långt efter med våra så kallade demokratiskt förtroendevalda - fast de snarare är utvalda av sina partipolitruker!


Gäst

#365

2014-07-28 20:05

Nice

Denna post har tagits bort av personen som skrev den (Visa detaljer)

2014-07-28 20:06



Gäst

#367

2014-07-28 20:19

Ager

Gäst

#368

2014-07-28 22:18

Svenskarna skall själva bestämma över sitt land! Vi litar inte på 7klöver !

Gäst

#369

2014-07-29 02:20

Dags att svenska folket får börja säga sitt! Rösta SD-mot rasism

Gäst

#370

2014-07-29 05:53

Låt folket bestämma och stäm Reinfeldt och Ulltott för trolöshet mot huvudman. Röstar för en sinnesundersökning av dessa "herrar".
Stefan P

#371 Re: Ämne

2014-07-29 08:06

#7: sixcats - Ämne

Det är just sådant här som gör att vi behöver bromsa nu...innan det är försent. Innan vi blir minoritet i vårt eget land...få tillbaka den respekt vi förtjänar.


Gäst

#372

2014-07-29 10:33

Kan ju bara säga,det var på tiden....

Gäst

#373

2014-07-29 11:14

Stäng gränserna nu!

Gäst

#374

2014-07-29 12:38

NU ÄR DET NOG!

Gäst

#375

2014-07-29 12:56

Rädda vårt land vår kulturskatt, våra gamla och sjuka. Låt oss få ro i från kriminella, sjuka religioner som tänder på bilar, våldtar svenska flickor, har ingen moral utan tror de redan äger vårt land. Rösta INTE på 7klövern då blir det fler invandrare, och då har ni övergett ert land. Vakna