Folkomröstning om invandring

Kontakta namninsamlingens skapare

Diskussionsämnet har skapats automatiskt av petition Folkomröstning om invandring.


Gäst

#401

2014-12-06 23:54

Så himla komiskt att ni rasister sitter och klagar på invandrare som faktiskt hjälpt till att bygga Sverige. 


Gäst

#402

2014-12-07 19:10

Vi måste börja ta hand om våra svenskar först gamla som
Unga och när vi har gjort det så ska vi självklart hjälpa andra.

Gäst

#403

2014-12-10 10:19

Denna vansinnesinvandring måste få ett slut.Vi går annars mot en social och ekonomisk katastrof

Gäst

#404

2014-12-11 09:03

No comments.
Multikultibabbelover

#405 Synd och skam

2014-12-11 23:34

#7: sixcats - Ämne 

 Jag kan inte förstå hur en människa har levt i 82 år med så dålig inställning till människor i sin närhet. Jag är svensk, men hade fan inte velat vara trevlig mot dig, med tanke på hur du beter dig. Så problemet är nog inte att andra människor inte är svenska och att de därför är hemska. Problemet är nog att du är en jävligt hemsk människa som behandlar andra dåligt och då, min gode man, blir man behandlad på samma sätt.

Ni som pratar om att "invandrarna" tar "vårt" land och "vår" kultur, ni borde dra något gammalt över er. Samerna är Sveriges urbefolkning, så kom inte här och prata om invandrare, för det är vi fan allihopa. Och kom inte här och prata om att förstöra kulturer. Jag äter pizza, kebab, sushi, tapas och så mycket annan god mat. Jag har aldrig gillat traditionell svensk husmanskost. På jul så äter inte jag julmat och jag har fan aldrig gillat julmust. Jag äter inte sill och potäter. Jag lyssnar inte på gammal dansbandsmusik och fan heller har jag träffat någon människa som enbart gör "svenska" saker. För det livet hade varit jäkligt torftigt. Så om det nu är så att du själv inte vill bära en slöja, eller äta kebab eller lyssna på reggae. Gör inte det då. Men kom fan inte och klaga på att "invandrare" förstör vår kultur. De berikar den. Jag är svensk men har fan aldrig identifierat mig med husmanskost, dansband, svensk folkmusik, kristendom eller gud vet vad ni ser som vårt "stolta svenska arv". Men till mig är det fan ingen som säger till mig att jag inte är svensk nog eller att jag borde flytta hem. Så sluta stirra er blinda på andra människor nationalitet eller intressen och nöjen. Sitt där och damma med era "helsvenska" traditioner och låt oss andra vara, för vi går fan inte runt och skriver petitioner för att kasta ut trångsinta, tråkiga, intoleranta trattskallar. Då hade jag ändå mycket hellre delat mitt land med en hel drös människor från hela jordklotets alla vrån än att behöva dela det med er. 

Tack och hej

Er mångkulturella medmänniska

Multikultibabbelover

#406 Skäms på er.

2014-12-11 23:38

Ni som pratar om att "invandrarna" tar "vårt" land och "vår" kultur, ni borde dra något gammalt över er. Samerna är Sveriges urbefolkning, så kom inte här och prata om invandrare, för det är vi fan allihopa. Och kom inte här och prata om att förstöra kulturer. Jag äter pizza, kebab, sushi, tapas och så mycket annan god mat. Jag har aldrig gillat traditionell svensk husmanskost. På jul så äter inte jag julmat och jag har fan aldrig gillat julmust. Jag äter inte sill och potäter. Jag lyssnar inte på gammal dansbandsmusik och fan heller har jag träffat någon människa som enbart gör "svenska" saker. För det livet hade varit jäkligt torftigt. Så om det nu är så att du själv inte vill bära en slöja, eller äta kebab eller lyssna på reggae. Gör inte det då. Men kom fan inte och klaga på att "invandrare" förstör vår kultur. De berikar den. Jag är svensk men har fan aldrig identifierat mig med husmanskost, dansband, svensk folkmusik, kristendom eller gud vet vad ni ser som vårt "stolta svenska arv". Men till mig är det fan ingen som säger till mig att jag inte är svensk nog eller att jag borde flytta hem. Så sluta stirra er blinda på andra människor nationalitet eller intressen och nöjen. Sitt där och damma med era "helsvenska" traditioner och låt oss andra vara, för vi går fan inte runt och skriver petitioner för att kasta ut trångsinta, tråkiga, intoleranta trattskallar. Då hade jag ändå mycket hellre delat mitt land med en hel drös människor från hela jordklotets alla vrån än att behöva dela det med er. 

Tack och hej

Er mångkulturella medmänniska


Gäst

#407

2014-12-13 15:54

Det är väl själv klart, vi har väl DEMOKRATI! eller?

Gäst

#408

2014-12-14 06:17

Invandringen av islamiska politiska flyktingar måste minskas kraftigt. Sverige lägger grunden för massiva ekonomiska och politiska problem genom att tillåta massinvandring av människor som inte delar svenska värderingar. Även många av de politiska flyktingar, särskilt från islamiska länder inte har har språkliga eller yrkesmässiga färdigheter som hjälper dem att hitta sysselsättning i Sverige. En stor befolkning av arbetslösa invandrare är grunden för ökande missnöje och kriminalitet i Sverige.
Riktig Svensk

#409 Ge er av!

2014-12-17 21:47

Det vore förträffligt om ni som skrivit under gjorde Sverige en tjänst och flyttade. Vi riktiga svenskar behöver inte sådana som er. Vi räds inte att människor har ett annat ursprung. Ge er av bara allihop! 


Gäst

#410

2014-12-17 23:19

Fram med siffror och fakta -diskutera -rösta -besluta!
Arne Holmström

#411 Re:

2014-12-23 01:44

#400: Jonna -  

Ja du, det heter inkompetenta - Så flytta du till din lilla del i världen du. Säg mig, hur många kyrkor finns det i Bahrein, Irak, Iran, Saudi osv?!? Hur var det med nu trångsyntheten hos vilka vadå? Dina "klasskillnader" är inget annat än en marxistisk diktatorisk doktrin skapad av en massmördare, och det säger mer om dig än om mig. 

Vi har inga "skyldigheter" till något alls, det är något DU anser, betala då, alldeles själv, och håll käften, men tvinga inte mig till att betala för något jag inte vill ha, tvångsköp är förbjudet enligt lagen, men det fattar inte sådana som du.

Problemet VI har är att vi har en *okontrollerad* massinvandring, vi tar mot mest i hela väst, är de andra länderna rasistiska för att de ställer krav på sina asylanter då? Varför skall inte vi göra det?


Gäst

#412

2014-12-26 19:35

En självklarhet

Gäst

#413

2015-01-06 23:00

Detta måste stoppas innan Sverige går under.
Vi svenskar får ju inte göra nånting i dagens läge!!

Gäst

#414

2015-01-07 09:35

Anser att det är en SJÄLVKLARHET i ett Demokratiskt Land !!!!

Gäst

#415

2015-01-11 13:51

Har fått nog och vill ha en hållbar invandring där
krav ställs på ankommande!Idag är det tvärtom!

Gäst

#416

2015-01-23 20:34

Vilka vill skapa detta kaos? Varför ska vi bråka om småsaker alltmedan de stora tingen tystas?

Gäst

#417

2015-04-19 07:33

Jag tar ansvar för våra barn och barnbarns framtid. Jag är själv invandrare i andra generationen men vad som händer idag i Sverige är utom all kritik.

Denna post har tagits bort av sajtansvarig (Visa detaljer)

2015-04-23 14:49


Denna post har tagits bort av sajtansvarig (Visa detaljer)

2015-04-25 22:02


Denna post har tagits bort av sajtansvarig (Visa detaljer)

2015-04-25 22:05


Denna post har tagits bort av sajtansvarig (Visa detaljer)

2015-04-28 21:10


Denna post har tagits bort av sajtansvarig (Visa detaljer)

2015-04-28 22:40


Denna post har tagits bort av sajtansvarig (Visa detaljer)

2015-05-12 07:57


Denna post har tagits bort av sajtansvarig (Visa detaljer)

2015-05-12 08:03


Denna post har tagits bort av sajtansvarig (Visa detaljer)

2015-05-12 08:04