Stoppa vräkningarna av de gamla och sjuka i Mjällby

I Sverige accepterar vi invånare INTE att man vräker gamla, sjuka människor från sina hem de bott i över 30-40 år. Vi går inte med på att Sölvesborgshem i Sölvesborgs kommun just nu å grund av sina egna misstag vräker människor helt utan förvarning från sina hem de levt i över 30-40 år. Stöd oss i denna kamp för ett sista försök till att få denna kommun att inse hur galet fel hela denna historia är. Önskar ni veta mer så hör av er, vi berättar mer än gärna hur dessa helt försvarslösa människor blivit utsatta och sparkade på av de med lite högre positioner i kommunen. Av politiker, Sölvesborgshem, hyresnämnd med flera. Hjälp oss stoppa dessa galenskaper, vi ber <3

Det här är vad som hänt, står på min Facebook-sida:

Din e-postadress kommer inte att publiceras på vår webbplats. Insamlingens upphovsman kommer dock att se alla upplysningar du lämnar på detta formulär.