STOPPA NEDRUSTNINGEN I VÅRDEN I VÄSTERNORRLAND OCH SVERIGE
Kontakta namninsamlingens skapare
Re:
Re:
Re:
Re:
i Västernorrland satsas det mer på chefer och fallskärmsavtal än på vård, och det är omöjligt att påtala för våra beslutsfattare hur fel vi tycker att det är, och de som drabbas är patienter, vårdpersonal, köerna blir allt längre och problemen med överbeläggningar axelererar allt mer, och allt uunder förevändningen vi alltså Landstinget måste spara, och det drababr oss som medborgare,patienter och personal, men nu har vi fått nog därför detta upprop.
Re:
Detta har jag försökt förklara för våra beslutsfattarei Landstinget otaliga gånger
Re:
Det har jag förskt förklara otaliga gånger för Landstingsledningen i Västernorrland
Re:
Det harjag försökt förklara för våra beslutsfattare i Landstinget otaliga gånger
Re:
Det har jag försökt förklara för båra beslutsfattare otaliga gånger, men nu gälller det att många skriver på detta upprop som skall till Regeringen
Re:
Påtalt för våra beslutsfattre mer än en gång, nu gäller regeringen
Re:
Jag har medicinsk Rehab och Regionsjukhuset i Umeå att tacka för samma symtom/Diagnos
Re:
Tack dela bland alla du känner och hoppas du skrivit på sjäbv
Re:
Påtalat mer än en gång för våra beslutsfattare i Landstinget, men de tycks inte förstå
Re: Beskyddarpengar, den svenska staten vs.valfrimaffiaorganisation
#228: Dante - Beskyddarpengar, den svenska staten vs.valfrimaffiaorganisation
Bra Tack för dssa meningar
| This discussion has been closed. |
Re:
#273: -
Skriv på och dela för vården i Västernorrland och Svreige