STOPPA NEDRUSTNINGEN I VÅRDEN I VÄSTERNORRLAND OCH SVERIGE
Kontakta namninsamlingens skapare
Re:
Det gör även jag till följd av ett handikapp och medfördd skada,
Sprid och dela detta upprop så långt det överhuvudtaget går är ni snälla
Re:
Ja och då skall vi inte ha patienter liggande i korridorer och i andra för vård ej avsedda utrymmen, utan se till att behålla det Landstinget tänker förstöra, Sollefteå Sjukhus Öviks Sjukhus Rehabmedicin i Härnösand, då får vi en ännu sämre vård i Västernorrland än vi redan har .
Re:
Hoppas du skriver på detta upprop och delar det bland alla du känner, du kan visa ditt namn elelr vara anonym, det väljer du själv.
Re:
Då är det viktigt att skeiva på och dela och sprida detta upprop omgående
Re:
Re:
Jag förstår. Det är som för mig om Rehabmedicin i Härnösand läggs ner så får jag 12 mil fran och åter till mina behandlingar i rehabbassängen, det blir både dyrt och besvärligt.
Tack för att du delar detta upprop land alal du känner och ber dem skriva på
för att betona den rätt jag anser mina elever (träningsskolan) har att få behålla förutsättningar att bibehålla och utveckla kropp och själ. Genom rehabbassängens varma vatten och duktiga personal kan dessa barn, nära sin skola utveckas och må bra/bättre! Livskvalitet nära!
/Fröken Fröjdh
Jag har själv varit patient på medecinsk rehab center efter det att jag opererat bort en tumör i huvudet och efter operationen hamnade i rullstol. Ingen kontakt med mitt vänstra ben mm. Men efter proffsig hjälp på rehab center så har jag lyckats komma tillbaka.I dag jobbar jag 75% snacka om samhälls vinst. Denna sammansättning av sköterskor, läkare, sjukgymnaster,arbetsterapeuter,kurator mm på samma ställe och det proffsiga upplägget just för mig och i denna lugna miljö är det man behöver när vi ska jobba för att komma tillbaka. Det finns en samhälls vinst om det bara skulle vara på 50% man kommer tillbaka och kan sköta sig själv och kunna jobba. Just detta med samhälls vinster räknas tydligen inte längre utan enbart i enheter tänk på helheten. Tänk om och gör rätt politiker.
| This discussion has been closed. |