Rädda Göteborg - Stoppa Västlänken!
Kontakta namninsamlingens skapare
Ann Samuelssonl! Jag förstår att du känner dig lite stressad utav detta. Men demokrati och yttrandefrihet gäller ju oss alla. Du gillar Västlänken. Jag gör d inte! Inga krussiduller med d! Åter igen... detta är en PROTESTLISTA.. har ingenting att göra med att få till stånd en FOLKOMRÖSTNING.. Så, du kan vara luuuuugn! :D
Re: Re: Re: Re: Elektroniska namnunderskrifter
#22: Carina - Re: Re: Re: Elektroniska namnunderskrifter
Det spelar ingen roll om det är en protestlista för elektroniska namnunderskrifter gäller inte. Man bara lägger dessa underskrifter till handlingarna för man kollar aldrig på dessa listor.
Re: Re: Re: Re: Re: Elektroniska namnunderskrifter
#30: Ann - Re: Re: Re: Re: Elektroniska namnunderskrifter
Varför bryr du dig då?
Re: Re: Re: Re: Elektroniska namnunderskrifter
#22: Carina - Re: Re: Re: Elektroniska namnunderskrifter
En månad stoppar inte. Tack vare "Kaoseffekten" fick de 198 namn på ett bräde, direkt tagna från hennes FB-vänner.
Re: Elektroniska namnunderskrifter
#4: Gabriel - Elektroniska namnunderskrifter
Då behöver du ju inte heller bry dig.
Jag skriver under för att detta tokeriet skall stoppas. Hallandsåset bra exepel,
Den ignorans våra folkvalda visar sina väljare i denna fråga saknar motstycke!
Det finns tydlig grund att påstå att projektet i sin nuvarande form är oerhört dåligt förberett. Kostnaderna kommer överstiga de av politikerna framlagda siffrorna med mångmiljard belopp, till en nytta som är obefintlig för medborgarna i Göteborg och för oss i kranskommunerna. Istället kommer oersättliga värden såväl historiska som kulturella för evigt gå förlorade. Att med detta som bakgrund gräva upp min barndomsstad och göra om den till en lergropp i MINST 10 år är för mig oacceptabelt. Medborgarna i Göteborgsstad har med övertygande majoritet sagt nej till Trängselskatt och därmed även till Västlänken! De har mitt fulla stöd!
| This discussion has been closed. |