Avgå, Olle Palmlöf
Kontakta namninsamlingens skapare
Varifrån du kommer och vilken rasifiering är ingen upplevelse - det ena är ett faktum och det andra handlar om andras tolkning av din uppenbarelse.
Re:
Eller hur!!! Varför skulle Ann Heberlein ens vilja vara med i en grupp för afrikan-svenskar?
Spännande hur hon pratar om icke-separatistiska grupper som välkomnande av "normala", dessutom...
Förutom det uppenbart upprörande i det här konstiga KKK-argumentet så är det också en ganska låg intellektuell nivå.
Om det här ska representera en relativt hög nivå av intellektuellt samtal i Sverige är det illa.
Re:
De tog upp separatistiska feministiska kvinnogrupper och HBTQ - Ann Heberlein avfärdade dessa som intressegrupper.
Detta är en väldigt störande att folk kan ta de så däroch påstå att de är normalt
Alltså, jag vill understryka att det för mig inte handlar om Olle Palmlöf som person, utan om hans yrkesutövande - jag tänker att han måtte tolkat sin arbetsbeskrivning otroligt illa alternativt har SVT varit förfärligt otydliga.
Att be en anställd person avgå är kanske fel ordval, men han kanske bör tala med sin arbetsgivare om förflyttning, då han uppenbarligen inte är sin uppgift mogen.
Ann H vissar starkt hennes kränkningar av vad då. ... o vad ville opinion med denna debatt ... fattar inget o skäms åt Anns o Olles vägnar ...hoppas att det var en dålig dag ... annars så ... är vi på djupt vatten mycket djupt
| This discussion has been closed. |