Avkriminalisering
Kontakta namninsamlingens skapare
lagligt ska det va !!!
slösa pengar på bättre saker istället än att skicka folk i fängelse för cannabis
legalisering
bra initiativ men tror inte att detta kommer att fungera..pga politikernas vilja att styra våra liv...vi är ju inte betrodda med att göra egna beslut
Botemedlet!
Dags att stoppa all onödig trakassering, för konstapeln han vill ju bara få sin inkassering.
Dags för hjärnan att släppas fri, inga påfresstningar nej jag är stressfri.
Nu floppar dem sina investeringar, 1 miljon skattepengar i skeva etableringar.
Dags för cancern att försvinna, som fucking vanish min gås den ska brinna.
Fuck babylon mannen det är ett fucked upp system mannen vi på botten och dem uppe på toppen.
Dags att kasta pyramiden åt helvete för jag pallar inte med detta samvete.
Som användare och före detta odlare så skriver jag gärna under. Odlade för medicinsk bruk då jag var gravt beroende av opiater, idag, tack vare cannabis, har jag vart ren i nästan ett år nu.
En avkriminalisering innebär inte att man kan sälja och beskatta cannabis, till det krävs en legalisering.
Alla medicinalväxter borde vara tillgängliga för alla och särskilt för de sjuka.
I detta fallet, så förväxlar man den medicinska varianten av Marijuana och droger.De handlar om andra substanser i från växten, som kan lindra många sjukdomstillstånd med smärtor, ADHD, Cancer, samt lindra många svåra autoimmuna tillstånd.
Inget av den medicinska varianten blir man "hög" av! Det handlar om styrka och blandningar, samt olika sorter av växten.
Re: 420 Blaze it faggot
#35: Daddy Kush - 420 Blaze it faggot
hahahahahahha du är komedi
jag är whiplashskadad sedan 15 år, haft ett helvete med mediciner och annat skit, det enda som hjälper riktigt bra är cannabis!
| This discussion has been closed. |