Folkomröstning om invandring

Kontakta namninsamlingens skapare

Diskussionsämnet har skapats automatiskt av petition Folkomröstning om invandring.

arrow

#51 Re:

2013-03-19 20:16

#4: - men gissa varför den offentliga sektorn går på knäna då??????

 

Denna post har tagits bort av ansvarig för petitionen (Visa detaljer)

2013-03-19 22:25


Denna post har tagits bort av ansvarig för petitionen (Visa detaljer)

2013-03-19 22:26


Denna post har tagits bort av ansvarig för petitionen (Visa detaljer)

2013-03-19 22:31


Denna post har tagits bort av ansvarig för petitionen (Visa detaljer)

2013-03-19 22:41



Gäst

#56

2013-03-20 16:40

Vad mångkultur för ett land innebär bör diskuteras mycket noga innan man startar upp för en massinvandring.

Gäst

#57

2013-03-20 20:38

en usel flyktingpolitik förs i detta land.!


Gäst

#58

2013-03-20 21:46

Det bästa jag gjort på länge,,,jocke

Gäst

#59

2013-03-21 10:36

Det är väldigt viktigt för Sverige att vi återtar vårt land - NU

Gäst

#60

2013-03-21 14:47

Stoppa vansinnet för våra barn och pensioners skull! Och bojkotta media som mörkar sanningarna, eller installera åtminstone adblock http://adblockplus.org, den gör att du inte sponsrar deras finansiärer/annonsindustrin.

Gäst

#61

2013-03-23 15:06

Jag och många med mig skäms över den utveckling som skett i Sverige. Fasansfullt att beskåda en arrogant och självgod statsminister. Som aktivt gör allt för att förgöra sverige och vårt svenska kulturarv. Finns de något annat land i världen där en statsminister kan stå i Sveriges riksdag och ifrågasätta vad som egentligen är svenskt. Detta i debatt med SD Jimmy Åkesson. Förfärligt denne man kommer att förgöra de sverige vi har lärt oss känna.
Bo de Silva
Gäst

#62

2013-03-24 17:53

För en gångs skull ett rimligt förslag som visar vad svenskarna egentligen vill med den förda asyl- och migrationspolitiken. Men våra politiker har av rädsla valt att en folkomröstning bara skall vara "rådgivande", inget som de behöver följa. Det är ju "bekvämt" att låta folket säga sitt och sedan bara skita i det när det inte passar det politiskt korrekta etablissemanget och dem själva.

Bo de Silva

#63

2013-03-24 18:16

Jag hörde uttrycket, att Sverige nu har fått både "lagar" och "motlagar" och det är inom den förda asyl- och migrationslagstiftningen som detta råder. Här kan Reinfeldt alltså stå offentligt och skälla ut sin egen migrationsminister Tobias Bilström efter noter, samtidigt som denne minister försöker att göra allt för att följa den asyllagstiftning som beslutats i demokratisk ordning av våra folkvalda.
Hur ska statsministern ha det egentligen? Skall lagarna bara gälla i vissa fall och inte andra fall? Det verkar inte bättre? Därför kan man med visst eftertryck påstå, att Sverige numera har både gällande lagar och "motlagar", allt eftersom pk-etablissemanget önskar. Inget land i världen kan ha det på detta sätt - bara Sverige. Säg det land som släpper in och ger generös försörjning åt illegala invandrare och dessutom låter dem stanna, de som man kallar för "papperslösa".
Säg vilket land i världen som tror att alla de ensamkommande ungdomarna, för det första är ensamkommande och för det andra är "barn"? Jo, bara Sverige! Andra länder göra vad de kan för att fastställa deras ålder och då visar det sig att mellan 60 - 65 procent var äldre än 18 år! Alltså inga barn. Vad är det som säger att det skulle vara annorlunda i godhetslandet Svergie? Vissa var inte ens ensamma eller övergivna, utan hade fru och barn i hemlandet som bara väntad till "mannen"/"barnet" hade fått PUT. Då kom även dessa hit som ett rekommenderat brev på posten som anhöriginvandrare, och några krav på självförsörjning finns heller inte, utan dessa kostsamma räkningar lägger regeringen med varm hand över i knäet på oss svenska skattebetalare. Väldigt "omtänksamt", eller hur?


Gäst

#64

2013-03-24 23:46

Det blir spännande att se huruvida, om tillräckligt många underskriver, de styrande vill ta de styrdas önskan på allvar. Jag har mina tvivel.

Gäst

#65

2013-03-25 00:13

Takk for et flott initiativ !

Mvh
Marit

Gäst

#66

2013-03-26 17:12

Det har bara gjorts en enda folkomröstning när det gäller den svenska invandringspolitiken och den gjordes i Sjöbo. Sjöboborna fick då bli varse hur illa demokratin fungerar i Sverige när det gäller denna förödande politik. Ty: "Detta är första gången i världshistorien, som demokratiskt valda regeringar tvingar sitt eget folk att bekosta sin egen kolonisering". Läs den nya boken Invandring och mörkläggning av Arnstberg och Sandelin. Den säger det mesta i ämnet! Och håll det levande till nästa val!

Gäst

#67

2013-03-26 17:50

Om Sverige inte ens tar hand om sina egna, behöver inte miljarder slängas ut för att ta hand om icke svenskar, och definitivt inte papperslösa.... Det räcker nu!

Gäst

#68

2013-03-28 11:08

Stoppa detta vansinne nu ,lyssna på medborgarna som byggt upp detta land istället

Gäst

#69

2013-03-28 13:07

mycket bra initiativ

Gäst

#70

2013-03-28 17:39

Hela Sverige bör få samma rätt som Sjöbo att rösta om invandringspolitiken!

Gäst

#71

2013-03-28 18:35

Jag vill ha slut på brända bilar och skolor, jag vill att brand och ambulanspersonal skall få släcka bränder och rädda nödställda människor.

Gäst

#72

2013-03-30 13:26

Jag är trött på att bli kallad rasist, att bli utsatt för våldsamma övergrepp av invandrare som inte ser oss som kvinnor men som objekt, jag är trött på att muslimer inte tar seden dit dom kommer och predikar jude och kristendoms hat och mest av allt trött på att skattepengarna och bidragen går till deras lata arsel istället för behövande!!

Gäst

#73

2013-03-31 00:26

vi måste skicka hem invandrarna,,inte ta hit dom
Gäst

#74

2013-04-02 20:23

Ni delar väl länken också?? Det gör jag varje dag, det måste "tjatas" för att folk ska våga. Glöm inte att påpeka att dom KAN vara anonyma om dom vill. Detta måste få ett slut och det blir det om vi är tillräckligt många. Kom igen och dela, dela och dela igen.

Gäst

#75

2013-04-02 20:41

bra initiativ mvh juha