Folkomröstning om invandring

Kontakta namninsamlingens skapare

Diskussionsämnet har skapats automatiskt av petition Folkomröstning om invandring.


Gäst

#76

2013-04-03 10:52

dags att ta ansvar för en lite mer human invandringspolitik! dags att tänka på de VÅRA!

Gäst

#77

2013-04-03 20:13

Ja, med RÅGE räcker dem kvot som Sverige tagit emot de senaste åren. Vi betalar årligen 30 miljarder i bistånd därtill minst 30 miljarder i EU-avgifter därtill kostar invandringen cirka 100 miljarder årligen i form av sjukvård, försörjningsstöd, barnbidrag, skolor, mödravård, poliser, skolor, bostäder, kriminalvård, våld.... Ja listan kan göras lång. Svar mig någon: - är det konstigt att det inte blir mer än smulor till alltför många äldre, till dem som byggde landet?



Gäst

#78

2013-04-04 17:24

Den svenska regimen är kriminell!

Gäst

#79

2013-04-04 22:50

Invasionen av utlänningar har skett utan att fråga svenska folket om lov. Röstning nu!

Gäst

#80

2013-04-05 17:10

Det är bra att svenskarna på något ställe kan få uttrycka sitt missnöje med vad som händer i det egna landet. Förra gången, i Sjöbo på 80-talet, visade sig våra riksdagspolitiker fullständigt iskalla över vad det svenska folket tyckte, även om det "bara" var i ett lite samhälle som Sjöbo i Skåne.
Det är dags nu igen att visa dem att vi definitivt inte har tystnat, att vi definitivt vill ha en förändring, att vi vill ha ett stopp på denna vansinniga migrationspolitik! Vi accepterar inte att en sådan politik, så avgörande för vårt land och vårt folk, förs över våra huvuden och bakom våra ryggar, att de ljuger oss fulla om verkligheten och kör över oss som om vi inte fanns till - men våra skattepengar vill de minsann ha - vart enda öre.
Nu talas det om att man i Malmö måste höja skatten för att förbättra skolorna. Ja, ja, var har då våra massor av inbetalningar av sociala avgifter tagit vägen? Inte har de gått till vare sig sjukvård, skolor, eller t ex att sänka skatten för pensionärerna.
Nej, ännu fler nykomlingar skall få allt gratis, t o m lagbrytare och illegala invandrare.
Nu får det vara nog med den gränslöst ansvarslösa migrationen av arbetsovilliga, illitterata kamelfösare och åsnekuskar! Det enda de har här att göra är att leva på oss skattebetalare, men nu är vi trötta på att försörja allt större delar av MENA-ländernas invånare. NU får någon annan ta över, men inte vi svenskar. Vi har gjort mer än nog.

Gäst

#81

2013-04-06 18:51

Eftersom jag vid förra valet röstade för Rainfeldt så känner jag mej fruktansvärt besviken på hans orättvisa emot oss svenskar som arbetar och försörjer honom!Merinvandringen är farlig för ekonomi och kultur i vårt Sverige!

Gäst

#82

2013-04-07 15:58

IDIOTSVERIGE Prioriterar Varg och Islamister!

Gäst

#83

2013-04-07 17:44

Bra.

Gäst

#84

2013-04-08 02:34

Var det någon som hörde Göran Rosenbergs krönika i SR P1 söndagen den 7/4 i Godmorgon Världen?

Det var (som vanligt) så politiskt korrekt att jag fick upp frukosten med morgonkaffet! Gå in på SR P1 och sök på Göran Rosenberg, så kan ni få höra något som får en att spy av politisk korrekthet.

Det var så uppseendeväckande att jag beslutade mig för att banda krönikan och sedan skriva in den som en wordfil i min dator, för att ha som varnande exempel för vad vi har att vänta oss av det politiska etablissemanget.

Vi måste få ett stopp på denna ohämmade massinvandring till Sverige, där vårt land är exceptionellt jämfört med alla andra länder, när det gäller att ta emot storljugande välfärdssökare och bedragare. Inget annat land i världen tillåter människor att ta sig in i sitt land utan gällande visum och andra id-handlingar och dessutom ger dem gratis obegränsad tillgång till våra skattefinansierade trygghets- och sjukvårdssystem.

Gäst

#85

2013-04-08 08:13

En dag måste ju allt betalas och var hamnar räkningen... Jo hos dem arbetande människorna som kommer att bli mer skattetyngda. Detta liknar sagan Kejsarens nya kläder. Ett barn kan ju se vart detta är på väg.

Gäst

#86

2013-04-08 10:38

Det måste vara vi de (Svenska folket) som bestämmer om merinvandring,och inte regeringen,det säger ju sunda förnuftet

Gäst

#87

2013-04-08 19:29

Stopp för ALL INVANDRING helst igår.
Robin

#88 Re:

2013-04-09 17:33

#8: 007 -

Va?? Vad är det du egentligen vill ha sagt?? Att du som uppenbarligen är ytterst främlignsfientlig och rädd om det forna Sveriges idéal och ära? I så fall kan du ju börja med att lära dig ditt eget språk så du slipper göra dig själv till åtlöje och se ut som en komplett idiot...


Gäst

#89

2013-04-10 21:25

Bra med gallup.
REALIST

#90 merinvandring

2013-04-10 21:32

Svenska folket har fått nog,det ska visat genom valet år 2014 historiskt val.
viking

#91 Re:

2013-04-10 21:39

#79: -

Instämmer svenska folket blir överkörda, dagens munkavel är "rasist mm" är laddade ord.


Gäst

#92

2013-04-11 06:29

6000 kr per dygn asylsökande talar för sig
viking

#93 merinvandring

2013-04-11 06:34

Vem ska betala ? i dag ska man spara på skolor... äldrevård....försvaret etc.

Gäst

#94

2013-04-11 07:08

Det är vår framtid, Låt folket säga sin mening !
Inte en drös "muppar" som röstfiskar bland potentiella invandrare.

Gäst

#95

2013-04-11 07:32

Vårt land kommer att hamna i europas lägsta klass om denna massiva invandring får fortsätta.

Svenska folket behöver våra inbetalda skattepengar till vår egen välfärd.

Gäst

#96

2013-04-11 10:26

Folkomröstning om merinvandring - vansinnet måste upphöra

Gäst

#97

2013-04-11 10:37

Nu får det vara stopp!

Gäst

#98

2013-04-11 10:59

Sverige ska inte ta emot fler utan sända tillbaka de ekonomiska parasiter som redan finns här med polisens hjälp och en omröstning om invandringen ska ske snatast

Gäst

#99

2013-04-11 11:08

Jag vill att vi skall bevara vårt land svenskt och bevara vår kultur och vårda den. Jag vill att vi skall begränsa invandringen mycket, mycket. Mycke mer än det är nu. Jag vill att vi ska sätta stopp för den muslimska invandringen och framför allt stopp för islamiseringen som håller på och sker i vårt land. Jag vill att de så kallade "papperslösa" mestadels inte skall få stanna här i Sverige. Och att de inte skall få "gratis" sjuk och tandvård. Att i så fall skall det erbjudas till alla oss som i grund och botten är svenska och födda här i Sverige också. Jag vill att vi bevarar våran flagga med korset på. Jag vill att vi står upp för kristendomen.

Gäst

#100 Stoppa invandringen nästan helt

2013-04-11 11:11

På grund av den mycket högt ökade kriminalitet som uppstått här i vårt land sedan vi började släppa in människor från andra länder och kulturer, så vill jag att vi inte släpper in fler. Och att alla de som begår brott utvisas vare sig de har fått svenskt medborgarskap eller ej.