Avkriminalisering
Kontakta namninsamlingens skapare
Om det hålls olagligt så kommer folk bara hålla på med massa annan skit som t.ex spice. som dessutom är farligt för kropp och psyke.
Dom som aldrig har testat det är tvär emot.
Dom som har barn i tonåren är tvär emot det. bara för att dom tycker det är fel för sina barn.
Folkets/Naturens rättigheter, Inte bara få individers!
Re: Genomför en legalisering av cannabis
#44: Jessica Arvidsson - Genomför en legalisering av cannabis
kan inte säga mer än att jag står precis bakom dig o tycker att du har absolut rätt i det du säger
https://ec.europa.eu/citizens-initiative/REQ-ECI-2013-000023/public/
Inget Farligt
Re: Alla har rätt i sina kommentarer men det är nog mer än så eller?
Cannabisns medecinska egenskape är faktist kronan på det healande verket-detta är om ni så vill guds egen lilla fantastiska planta-avsedd att brukas av mänskligheten för att bota dom sjukdomar som big pharmacy gör enorma vinster på-det är även dom som ligger bakom kriminaliseringen från början av denna planta(smutskastningen)Dom vill absolut inte att vi skall veta sanningen-för det förlorar dom enorma summor på-Detta är ingen konspirationsteori-utan rena rama sanningen
Re:
Orsaken till att så många blir beroende av tyngre droger är inte cannabisens fel-utan det faktum att cannabisbruk är kriminaliserat-detta gör att dom som vill prova på måste gå till en langare-där dom direkt blir lockade att ta tyngre droger istället- eftersom dom tyngre drogerna ger större vinst till langaren-en avkriminalisering ger faktiskt mindre tunga missbrukare
Att cannabis leder till tungt missbruk är faktiskt lagstiftningens fel och statens oförmåga att sätta rätt folk med livserfarenheter-på rätt regeringsposter-hela staten genomsyras av denna oförmåga-oavsett om det gäller cannabis eller gmo-eller socialpolitiska åtgärder-eller arbetsmarknadsmässiga-hur fan kunde vi hamna i en sån coma att vi tillät detta hända?
Man kan säga att Flower Power är på väg tillbaka-denna gången utan alla dessa tunga droger
Re: Avkrminalisera
#279: - De som inte vill avrkiminalisra Cannabis är de som tjänar på att det är olagligt.
Och, hands of staten. Behöver inget mer statsmonopol eller statlig inblandning. Jag vet bäst, vad jag vill med livet
| This discussion has been closed. |