Vi måste få någon annan lärare i matte 5(22NA)

vi kommer få Julia i matte 5 hälften av eleverna har aldrig haft Julia som preliminär lärare, dessa har dock haft henne som vikarie och det har inte funkat bra tyvärr. Vi vill ha en lärare som kan möta våra behov och hålla i en kurs där alla elever får hjälp och stöd under skoltid. Då matte 5 är en av de svåraste kurserna på gymnasie nivå vilket gör att läraren spelar mycket stor roll. Klasserna ser helst att vi får mattias w. eller kent då klasserna är bekanta med dessa lärare. Läraren vi ska få ger oss ingen möjlighet att diskutera uppgifter och hjälpa varandra. Om en elev inte skulle förstå en uppgift eller liknande måste denna vänta på lärarens hjälp, detta resulterar i att ca 2-3 elever får hjälp under 1h vilket inte är hållbart. Det kommer vara en hel klass med elever där fler behöver stöd från lärare eller andra elever för att lära sig och förstå materialet.

Vi ber er därför skriva under för att vi ska kunna få en lärare som ger oss stöd nog att klara denna kurs utan att behöva lägga ner orimliga tider utanför skoltid.

Genom att skriva på godkänner jag att 22NAa kan se all information jag lämnar i detta formulär.

Vi offentliggör inte denna information på nätet.

Jag godkänner att informationen som jag anger på det här formuläret behandlas i följande syften: