Vi kräver att våra Äldre på Äldreboende och Hemtjänst får god omvårdnad ,vilken kommun dom än bor i .

Nu måste det ske en förändring för för våra äldre i vilken kommun dom än bor i .Det ska inte göras någon skillnad i Omvårdnad på våra äldreboenden eller i hemtjänsten ,Dom har rätt till God Omvårdnad som inehåller , varm bostad, varm vällagad god mat flera mål om dagen , dusch , hårvård , fotvård ,individuella aktiviteter , känna trygghet ,tillit i sitt boende. Det är viktigt då dom är sjuka, handikappade och dementa som  ska vårdas till livets slut, av kompetent utbildad personal.

Grundare Till Ett Samhälle Tillsammans  .Rita Skoogh .                                                                                                                                      Stöd insamlingen med ditt namn.

Genom att underteckna godkänner jag att Rita Skoogh lämnar över informationen som jag tillhandahåller i det här formuläret till dem som bestämmer i frågan.