Stoppa koranbränningar

Ingen kan ha missat det rådande terrorläget och de hot som just nu riktas mot Sverige pga koranbränningarna.

Oavsett om man är för eller emot att bränna heliga böcker, så måste vi alla hålla med om att VI svenskar (detta menat alla som bor och lever i Sverige, oberoende etnicitet, religion eller läggning) inte ska behöva bli straffade för de handlingar dessa män gör för att få lite uppmärksamhet. Att det gång på gång fortsätter godkännas bränningar av koranen TROTS de hot Sverige får emot sig är enligt oss helt oförståeligt.

Vi svenskar (detta menat alla som bor och lever i Sverige, oberoende etnicitet, religion eller läggning) ska inte behöva känna oro och rädsla för att leva våra liv och ständigt vara på vakt över om och när det kommer ske en terrorattack.

Regeringen behöver ta fram en lagändring som ställer sig över yttrandefriheten, där Sveriges medborgares SÄKERHET går före en enskilds individs rätt till att utrycka sina åsikter.

Vi kommer aldrig kunna få dessa personer att ändra sina tankesätt, men vi behöver stoppa dessa personer från att utsätta oss Svenskar för fara!

MEDBORGARNAS TRYGGHET MÅSTE VÄGA TYNGRE ÄN EN ENSKILDS INDIVIDS ÅSIKTER!

Genom att underteckna godkänner jag att Elvira Eriksson lämnar över informationen som jag tillhandahåller i det här formuläret till dem som bestämmer i frågan.