Låt oss överleva vintern 2022

Hur länge ska svenska folket bara gå och gnälla över dyr bensin, dyr el och dyr mat? Är det inte bättre att vi tillsammans försöker få regeringen att vakna för så här kan vi inte leva. Vi gnäller till varandra men vi betalar allt och går vidare till nästa månad.

Ja det är val i år och vi måste tänka om så vi får rätt regering men vem ska man välja då som genast sätter in resurser som hjälper oss? Ska vi våga tro på allt dom säger? När kommer dom isf att göra ändringar?  Nej vi måste göra något och det är nu, vi kan inte gå hela vintern och bara betala för det kommer fördärva många familjer. Folk kommer inte ha råd att leva, våra barn kommer bli fruktansvärt drabbade.

Vi måste vakna nu innan alla får lämna sina hem eller får vara utan mat. Tänk på våra barn att det är dom som hamnar i kläm.

Mariette Aspegren    Kontakta namninsamlingens skapare

Genom att underteckna godkänner jag att Mariette Aspegren lämnar över informationen som jag tillhandahåller i det här formuläret till dem som bestämmer i frågan.

Vi offentliggör inte din e-postadress på nätet.