Låt familjen Noori stanna i Sverige

Sverige har svikit ännu en familj som intigrerat sig till detta land och det är av dessa hemska skäl som vi startar denna grupp. Familjen bor i Örebro och har 6 familjemedlemmar, mamma och pappa, 3 bröder och en stora syster. Balen är 14 år gammal och går i skolan när han en dag får reda på att han och hans familj blivit utvisad från Sverige. Dem tvingas gömma sig och när läraren fick veta började han gråta av sorg eftersom Balen var omtyckt av hela skolan. Tänk er en oskyldig familj som kämpat för att komma in i samhället och skaffa sig ett tryggt liv, när dem plötsligt ska bli utkastade igen, tillbaka till mellanöstern där ni alla vet hur oroligt läget är. Därför startar vi en namninsamling till Balen och hans familj, hoppas ni vill hjälpa till! (P.s vi är flera bakom detta konto)

Din e-postadress kommer inte att publiceras på vår webbplats. Insamlingens upphovsman kommer dock att se alla upplysningar du lämnar på detta formulär.