Håll er löfte Telge Fastigheter, låt Södertälje Kampsportsklubb vara kvar

Vi har haft en dialog med Telge fastigheter innan pandemin där vi förklarade vår ståndpunkt att vår verksamhet har totalstop och att vi inte kommer kunna betala hyran under perioden. Detta svarades med att vi har inget att oroa oss för och att cheferna är meddelade och om det skulle vara något annat så kommer Telge Fastigheter höra av sig.

Nu 6 månader senare har Telge Fastigheter helt plötsligt glömt bort vad man lovat och kräver hyran för denna period.

Detta är fullkomligt oacceptabelt och man får inte behandla sina hyresgäster på detta sätt. Nu när vi har kommit igång med verksamheten så har vi också börjat betala hyran.

Södertälje Kampsportsklubb - NOXS    Kontakta namninsamlingens skapare

Genom att underteckna godkänner jag att Södertälje Kampsportsklubb - NOXS lämnar över informationen som jag tillhandahåller i det här formuläret till dem som bestämmer i frågan.