ödåkra behandlingsboende

Quoted post

John

2016-02-01 20:50

Efter så mange år har vi brugt på at få Ödåkra til at være mera attraktiv sted at flytte og bo. Efter det har haft et dårligt ryg og dårlig sted til at befriede sig efter at stedet har mange gange været i aviser og på tv. Mange af individerne som udgjorde disse problemer i området er flytted ud og  Ödåkra er blivet maget mere attraktivt sted at flytte. Hus priserne på Saturnusgatan og Markuriusgatan er markant stiget og vores børn kan trygt leka i området. Men dette kan tage slut når vi får vores nye beboer. Jeg må indrømme at jeg er ikke særlig tryg ved at mine børn som skal i skolen på gläntan samt at de går selv til idræt 2 gange om ugen når vi får disse beboer. hvordan kan Helsingborg kummune beslutte dette uden at informere os som bor på stedet.  Samtidig må jeg indrømme at alle husegare i området vil blive remt af prisfald på deres huse og alt det arbejde vi har gjort gennem årene kommer til at være spildt om kummunen ikke angre. Jeg vil personlig håbe på at kummunen angre sig og ikke få os tilbage til det gamle for med alt det bygningsarbejde der sker i området er det for deres interesse at Ödåkra har et godt ry og at de ikke er med til at ødelege det.

Svar

Admin

#50 Re:

2016-02-03 00:46:20

#39: John -  

Skriv svenska är du snäll.

Vi är inte danskar.