STOPPA NEDRUSTNINGEN I VÅRDEN I VÄSTERNORRLAND OCH SVERIGE

Quoted post


Gäst

#1

2014-02-18 17:38

108 stycken efter 3 månader--är detta ett skämt?
Är det ett nytt världsrekord?

Svar

Andreas Menzel

#4 Re:

2015-09-16 09:22:18

#1: -  

 Svar till Gäst!

Det gör mig illa att behöva konstatera att din arogans bevisar att du själv inte besitter den energi och de kunskaper som det innebär att ägna sig åt debnna typ av frågor.försök istället att åstakomma något i frågor du anser viktiga i stället för att klanta på människor som försöker verka för Sveriges befolknings bästa

Andreas Menzel

#5 Re: Svar till Gäst

2015-09-29 16:09:24

#1: -  

 Hoppas att du sett uppropets utveckling så förstår du att detta inte är något skämt. jag skulle aldrig lägga ned så mycket tid arbete och kraft på något s om jag inte trodde på det . sprid i stället kännedom om detta upprop bland alla du känner och som värnar om vården i stället för att göra narr av detta upprop som kräver mycket tid och arbete. Sluta att göra narr av dey du inte tycks duga till själv

Andreas Menzel

#8 Svar till Gäst

2015-10-07 07:08:22

#1: -  

Följ des utveckling ocxh sprid informnaation om detta upprop istället för att klanka ned på detta upprop som angår alla även dig.Din kommentar hade kunnat spara dig, den är onödigt duym och klumpig , och bevisar bara din kompetensnivå som bara kan betewcknas som mycket låg. Sätt spaden i backen och arbeta för en fråga som är vbiktig fördig och aölla andra i samhället så skall dui se att inget gör sig själbv

Andreas Menzel

#9 Re:

2015-10-07 07:11:37

#1: -  

 Antingen du är påsitiv till min isats elelr du håller munnen, men dumma kommentarer är inte efte´frågade och önskade