Protest mot Regeringens uttalande 21/2 2015 om Ukraina

Alexander

/ #34 En med Rysk bakgrund

2015-03-05 12:07

Hej.

Det är med sorg som jag ser ett Sverige förvandlas från ett föregångsland (1960-1990 talet) till en neoliberal Amerikansk vasalstat.

Mitt öde är väldigt historiskt förankrad kring Prussia och Russland, med förfäder som Tysk-Ryssar, flykt från Bosljevikerna, Gulag, Sovjet och sedan flykt från Sovjet till Sverige.

Den frihet vi flydde till finns inte kvar i detta land efter 30 år, det kan jag lova. Och vår historia, om att vara förföljd av Tyskar, Röda Ryssar är väldigt dyster. Dessutom har vi haft mark någonstans moldavien/ukraina på 1800-talet som togs av bosljevikerna.

Nu går det facister på gatorna i Ukraina, ja de är facister, samma banditgäng som härjade i områden på 1700-talet, som fick en uppsving med Ryska inbördeskriget, som byggde(!) koncentrationsläger i Ukraina går nu under parollen Fäderlandet och Högra Sektorn.

Sverige har(!) via skattepengar(!) DIREKT sponstrat dessa grupper, bl.a. genom organisationen silc.se där man hänvisade till att förbättra(sic) Ukrainas "demokrati".

Gå in på www.silc.se och läs på om våra politiker som har betalat pengar till US/FN-erkända statskuppen, till politiska organisationer som faderlandet och högra sektorn!

Själv är jag en ättling till sk. vita Ryssar, där en historieomskrivning idag görs om att det är vi som inspirerade banderas och även att det är vi som är "höger". Sanningen är att det finns väldigt många olika etniska grupper i Ukraina, Ukraina som är bara ett "landsting" ur Ryssland med bondedialekter.

Framför allt så styrs Ukraina idag av samma banditgäng som härjade i landet för ca 200 år sedan.

Att Svenska regeringen går emot Geneve-kommitionen, OSCE , FN och t.om. Ukrainas ÖB kring uttalandet att Ukraina befinner sig i inbördeskrig (dvs inte krig mot Rysssland) är för mig högförräderi mot Sverige som självständig stat!

Sveriges befolkning vill ha allinasfri neutralitetspolitik, det som byggde upp Sveriges anseende en gång i tiden på 1960 talet. Stefan Löfen är maktfullkommlig och skulle ha avgått när han misslyckades med att bilda regering.

 

Istället har vi nu 7 partier som upprepar samma sak som USA:s ÖB!

 

 

(PS. mellan slutet på 1800-talet och fram till idag minskade antal Tysk-Ryssar från ca 8,9 miljoner till ca 1,2 mIijoner efter förföljelser från både Tyskland och Röd-Ryssland. Detta är ett folkmord som ingen minns idag. I Ukraina sker motsvarande folkmord på Kiev-Ryssar idag).