Stoppa Mats Reimers mobbande och trakasserier på Dagens Medicin

Caroline I

/ #17

2014-05-01 19:16

Om Mats Remimer hade fått bestämma över mitt liv, hade mitt barn legat som ett kolli i soffan. Med noll mm som tillväxt. Otroliga smärtor i kroppen. Utan att kunna böja på nacken. Benen som lealösa lemma utan att bära hennes kropp. Om Mats Remimer hade fått bestämma hade mitt barn förlorat sin barndom. Om Mats Reimer hade fått bestämma hade hon endast fått 21 dagars antibiotika för sin Borrelia. Som hon haft i tre år.

För så var det. Vi fick ingen vård. Hon växte inte på ett år. Hon kunde inte gå i skolan. För så var det. Hennes barndom var berövad henne.

Ta ert ansvar, dagensmedicin och upphör med att ge utrymme till denna lögnare Mats Reimer. För det är han. En lögnare. Som förföljer. Trakasserar. Och förtalar. Borreliasjuka barn och vuxna. Kopetenta läkare världen över som söker svar. Och ger svar. Och Mats Reimer påstår att mitt barn blir friskt efter 21 dagars behandling. Vilket hon är ett levande bevis på att så är inte fallet.

Lögnare och klåpare. Till slut ger kroppen upp. Organsvikt. Hjärtsvikt. Och vad som kommer sedan?

Det är vad som väntar dem som inte får vård i Sverige för sin icke färdigbehandlade Borrelia.

Ta ert ansvar. Och Rädda mitt barn!

Och alla andra i Sverige år 2014 som plågas av Borrelia!