Stoppa försäkringkassans makt över läkarna!
Kontakta namninsamlingens skapare
This comment has been removed by the person who wrote it.
Re;
Håller helt och hållet med. Vi ska nog vara noga med att inte döma ALLA dom som jobbar på försäkringskassan, det är dom högre makterna som bestämmer hur de ska jobba och ja, det är grymt tragiskt!
det är ju sjukt att försäkringskassan kan bestämma över läkarna då läkarna BORDE veta vad som är bäst för patienten
Re: Re: Re;
Jag håller verkligen med! Usch... Ska detta verkligen föreställa Sverige, som påstår sig vara bäst i världen på läkarvård?!
Försäkringskassan agerar läkare!
Nej låt läkarna göra sitt arbete, och försäkringskassan utövar direktiven! Punkt slut.
Är just nu själv indragen i en harva med försäkringskassan som inte är oki. Att människor har blivit en handelsvara är en företeelse som inte är bra och jag har full förståelse för att man tänker eller tar sitt eget liv på det sätt som man blir hanterad och jag tycker att det är för bedrövligt, hoppas att de som arbetar på FK snart börjar se vad det är de gör mot sina klienter.
Det är juridiskt och etiskt lagstridit att personalstab utan medicinsk kompetens får fortsätta utfärda friskintyg till sjuka människor.
| This discussion has been closed. |
Tjänstemän på FK är ”tvungna” agera så som arbetsgivare dvs. Politiker beordrar de, bortse från några som verkligen ÄR fyrkantiga & INTE FATTAR nåt!
Och de "läkare" som FK använder ÄR mest ekonomer, TRAGISK!!!