STOPPA NEDRUSTNINGEN I VÅRDEN I VÄSTERNORRLAND OCH SVERIGE
Kontakta namninsamlingens skapare
Re:
Har du skrivit på och delat detta upprop berätta även för alla du känner om detta upprop
Re:
Skriv på och dela berätta för så många så möjligt om detta upprop
Re:
Frågorna i detta upprop är viktiga för många, men varför skriver då så få på ? Skriv på och dela omgående
Re:
Därför är det viktigt att alla skriver på och delar detta upprop
Re: Re:
Även om någoot sådant ännu ej uttalats så ser jag stor risk för detta , nu när Sossarna i Landstinget som säger sig värna om de svaga har slagit sönder Rehabmedicin, Skriv på och dela
Vansinnet måste stoppas!
Behov, kompetens, kraft, pengar, vilja, ...... finns!
Det behövs nytänk och utveckling - inte avveckling!
Bredda och integrera istället för att skära ner!!!
Stora avstånd blir förödande för människors hälsa och säkerhet. Kvaliteten måste gå före kvantiteten!
Behåll våra akutsjukhus och rehab!
Satsa på intraprenader och liknande som ger de anställda mer att säga till om. Det skapar vi- känsla och främjar kvalitet. Alla jobbar mot samma mål - och slipper den stress som det innebär att jobba under hot om nedläggningar!
För att jag ha en sjukhuströja som visa då jag ha den på mig att sjukhuset måste behållas här i ådalen! Jag vill att fler ska gå med i Facebookgruppen Sollefteå framtidens akutsjukhus
Re:
Ja, och värre ser det ut att bli och för att måttet skall vara rågat tycks domstolarna springa Landstingsärende. Du har säkert sett att detr pågår processer mot Landstinget .
| This discussion has been closed. |
Re:
#177: -
Har dus krivit på detta uppop ?http://www.skrivunder.com/rehabbassangen_rehabmedicin_i_harnosand_och_sollefftea_sjukhus