protest mot socialens inkompetens

Kontakta namninsamlingens skapare

Diskussionsämnet har skapats automatiskt av petition protest mot socialens inkompetens.


Gäst

#1

2014-05-03 07:32

dags att vakna kanske

Gäst

#2

2014-05-04 13:11

Fatta inget de skulle tagit henne gå ju inte att

Gäst

#3

2014-05-04 14:57

Detta var fruktansvärt att utsätta ett barns liv på detta jävla sätt. Jag hoppas att soc ryker på sitt jobb o får det dom förtjänar bara. Det är bara en tidsfråga innan någon annans barn dör igen.Nu hoppas jag på en stor ändring i rättsystemet nu bara. Vi alla måste stå på oss nu bara ännu mer.jag får ju inte ens berätta något för någon media. Enligt pappan i tinget så läser hon sånt här. Vilket jag vet är lögn. Men han är betrodd på allt. Ändå händer det saker med min tös. Jag avskyr soc med befogenhet bara.hoppas alla får sin rättvisa skippad så inget händer våra älskade barn. Nu lyckades soc igen att ett liv inte gick o rädda. Det är några år sen från Skåne.Där gick heller inte denna flicka att rädda Hur många liv ska dom jävlarna få lov att förstöra igentligen.

Gäst

#4

2014-05-04 20:27

Sveriges socialtjänst har svikit det svenska folket, tusentals barn och åter tusentals sitter och längtar hem, kidnappade av tjänstemän, för svenska skattemedel!

Gäst

#5

2014-05-04 21:36

Fruktansvärt att sånt här får lov att hända. Dålig ursäkt att faxet blev liggande. Socialen skulle agerat fort som ögat, så kanske ett oskyldigt barn kunde räddats från att bli mördad...skäms på er

Gäst

#6

2014-05-05 02:42

Lägg ner socialtjänsten familjehem och låt socialsekreterarna och socialnämnden få som andra arbeta med låt de inte få jobba med barn och biologiska familjer snälla skona försvarslösa barn och deras familjer

Gäst

#7

2014-05-05 04:35

Fruktansvärt att så många skall behöva lida för att socialtjänsten förstör mer än de gör nytta.

Gäst

#8

2014-05-05 07:28

Dags att granska Socialtjänsten ordentligt av SKL nu! Det måste bli ett stopp på att våra barn far illa inom en myndighet där de ska kunna vara trygga inom varje område!!!
Monia
Gäst

#10

2015-06-05 21:12

För att jag inte tycker om att barn och djur far ILLA . Och tycker det är bra att det finns själar som har energin att som med denna petition protestera OCH FRAM FÖR ALLT i detta fall ETT STORT ÖVERGREPP som är oförlåtligt och det borde tas upp och anmälas till alla domstolar och om det inte får gehör så fortsätter man till Europadomstol och Haag Konventionen . Det är ju helt förjäkligt hur i H...  socialtjänstemän får betee sig och hur det kan kränka människors rättigheter . Nä SPARKA handläggarna och fys ut dem .