ALLERGIVÄNLIGA TÅG

Kontakta namninsamlingens skapare

Diskussionsämnet har skapats automatiskt av petition ALLERGIVÄNLIGA TÅG.


Gäst

#101

2015-04-23 17:33

Därför att jag sedan barnsben varit allergisk, mina barn är det, och jävlar vad jag gått kämpa för dem och hur många gånger jag blivit stämplad hypokondriker går inte att räkna och hur många gånger jag fått höra att det finns allergivänliga hundar får inte plats på mina fingrar, tror dom att man är förståndshandikkappad också lr? nä, dags att slåss för vår rättighetet, och vill även tillägga att det ska även råda totalförbud mot människor som kliver in i affärer med stallkläder!! Hönshjärnor!!

Gäst

#102

2015-08-13 20:00

Nötallergi kan ha en dödlig utgång hos den som får en reaktion. Det måste finnas ställen där svårt allergiska kan vistas utan ångest inför att få en hemsk reaktion. Jag lovar att den som fått ringa efter ambulans pga att ens barn, kompis, släkting inte kan andas och blir blå, den skulle aldrig tveka att införa ett förbud. /Mamma till son med cashewallergi

Gäst

#103

2016-06-13 14:10

För det är en självklarhet att alla ska kunna åka tåg.

Gäst

#104

2016-06-24 18:03

Jag har själv en luftburen nötallergi och åker ofta tåg. Det har hänt flera gånger att jag har fått byta plats under resans gång. Det vore fantastiskt om det fanns en vagn för allergiker och det känns fullt genomförbart.